اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی مطرح کرد

تکمیل حماسه سیاسی با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس‌

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: راهپیمایی روز قدس برگ زرینی دیگر از خلق حماسه سیاسی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

تکمیل حماسه سیاسی با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس‌

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: حضور در این صحنه اعلام وفاداری به ولایت، راه امام و شهیدان گلگون کفن است و مردم با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی با همه وجود بر این حقیقت واقف است که استمرار آرمان‌های بلند اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی بر ارکانی استوار بوده که یکی از عظیم‌ترین پایه‌های آن حمایت از مظلومان و نهضت‌های آزادی بخش جهان است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه بارزترین مصداق ملت مظلوم با سرزمین غصب شده فلسطین است، گفت: به طور حتم مردم شریف و ولایتمدار و مؤمن خراسان شمالی در این روز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی به تغییر قوه اجرایی کشور در روزهای آتی و همچنین شرایط پیچیده بین‌المللی در منطقه خاورمیانه و برنامه دنیای استکبار برای به تاراج بردن میوه شیرین بیداری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: به محاق بردن انقلاب مصر و شکستن خط مقاومت در سوریه و لبنان از برنامه‌های دنیای استکبار بوده و تنها راه چاره حفظ موقعیت خود را این عامل دانسته از این رو روز قدس فرصت طلایی برای حضور آحاد مردم انقلابی و فریاد زنده باد فلسطین و فریاد مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا بوده تا بار دیگر کمر استکبار بشکند.

وی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس از منظر عقل و شرع و از نقطه نظر امنیت ملی بسیار مهم و اساسی بوده از این رو امت حزب‌الله با حضور مؤمنانه در راهپیمایی با صلابت و دشمن شکن روز قدس در هشت شهرستان، شهرها و بخش‌ها و کران تا کران خراسان شمالی حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/63002/ش30/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول