اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

ادامه حماسه سیاسی در گرو وحدت و همدلی است

استاندار قم با اشاره به حماسه سیاسی 24 خردادماه گفت: تداوم این حماسه عظیم در گرو وحدت، برادری و همدلی است.

ادامه حماسه سیاسی در گرو وحدت و همدلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با اشاره به سفر اخیر هیئت دولت به قم اظهار کرد: این سفر از جنبه‌های مختلف برای استان حائز اهمیت بود و توانست دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه توسعه و عمران استان در حضور رئیس جمهور و وزرا گفت: در این نشست مصوبات خوبی برای بخش‌های توسعه کشاورزی، معدن، گردشگری و زیارت استان به تصویب رسید.

استاندار قم از سفر اخیر رئیس جمهور به قم به عنوان سفر چهارم دولت یاد کرد و افزود: مصوبات کارگروه استانی دولت در جلسه هیئت وزیران تهران نیز مطرح شد و مورد تأیید قرار گرفت.

پیریایی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ع) که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اضافه کرد: مردم ولایتمدار قم با حضور گسترده خود در این مراسم به نوعی از زحمات هشت ساله احمدی‌‌نژاد، هیئت دولت و همچنین از نگاه ویژه مقام معظم رهبری به قم تجلیل به‌ عمل آوردند.

وی با بیان اینکه در حقیقت خداحافظی مردمی رئیس جمهور در قم اتفاق افتاد، تصریح کرد: مردم قدرشناس قم با این حضور باشکوه نشان دادند که قدردان خدمات دولت و نظام هستند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: قبل از سفر مصوبات سفرهای استانی گذشته هیئت دولت به استان و همچنین مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم به دقت در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برخی از مصوبات مهم سفر هیئت دولت به قم تصریح کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به قم پیشنهاد استقرار خطوط ریلی در منطقه سلفچگان به تصویب رسید و برای اجرای آن هفت میلیارد تومان تخصیص یافت که این پروژه از مصادیق و مؤلفه‌های حماسه اقتصادی در قم به شمار خواهد آمد ضمن اینکه احداث بندر خشک نیز در این منطقه مورد تاکید ویژه قرار گرفت.

پیریایی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و عرض تبریک به منتخب ملت و آرزوی توفیق برای وی اظهار کرد: این انتخابات بار دیگر جمهوریت و مردم‌سالاری دینی بی‌نظیر نظام را به رخ دنیا کشاند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری در این انتخابات محقق شد، افزود: سران قوا و آحاد ملت ایران ثابت کردند که همواره سرباز ولایت هستند و این امر نشان دهنده جایگاه رفیع ولایت و رهبری در نظام اسلامی و افتخاری برای مردم و مسئولان است.

استاندار قم با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در کمال آرامش و امنیت در سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای تامین در سراسر کشور با حضور پررنگ و برجسته خود زمینه برگزاری انتخاباتی آرام و بدون کمترین مشکل را فراهم آوردند که باید از آنان تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: در استان قم نیز تنها برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده و خلق حماسه سیاسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دستور کار بود که به یاری خداوند متعال و هوشیاری و بصیرت مردم محقق شد.

پیریایی با بیان اینکه خلق حماسی سیاسی همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: این امر با انسجام، وحدت و اتحاد مردم و مسئولان تداوم می‌یابد و در واقع حماسی سیاسی از این به بعد بر اساس صمیمت و برادری خواهد بود.

وی با تبریک به منتخبان مردم قم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: در این دوره تعدد کرسی‌های نمایندگی در شورای اسلامی شهر قم به 21 نفر افزایش یافت و از منتخبان انتظار می‌رود با اجتناب از هرگونه اختلاف در راستای خدمت بیشتر به شهر مقدس قم تلاش کنند.

استاندار قم همچنین از زحمات شهرداری در راستای آماده‌سازی پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) قدردانی کرد و گفت: این پروژه بزرگ با همت و تلاش جهادی به سرانجام رسید و باید از همه عوامل و دست‌اندرکاران این طرح جهادی تقدیر کرد.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول