اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

راهپیمایی روز قدس حماسه سیاسی دیگری را رقم زد

امام جمعه موقت قزوین گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امسال روز قدس حماسه سیاسی دیگری را رقم زد.

راهپیمایی روز قدس حماسه سیاسی دیگری را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته شهر قزوین اظهار داشت: روز قدس روز بزرگی در اسلام است و قطعاً آغاز یک حرکت اسلامی است.

وی افزود:‌ هدف استکبار در حمایت از رژیم صهیونیستی و نشاندن آن در قلب کشورهای اسلامی این است که بتوانند در کشورهای نظیر فلسطین، سوریه، مصر، لیبی و دیگر کشورهای اسلامی نفوذ خود را بیشتر کند.

خطیب جمعه قزوین عنوان کرد:‌ استکبار می‌خواهد با ایجاد جنگ و درگیری اهداف پلید و شوم خود را به همراه رژیم صهیونیستی پیاده کند اما سیلی محکم جمهوری اسلامی ایران و حمایت قاطع حزب‌‌الله از مظلومیت‌ فلسطینی‌ها رژیم صهیونیستی را به اغما برده است.

عابدینی یادآور شد: روز قدس روز مقابله با مستکبران عالم است و این ابتکار امام خمینی (ره) به این علت است تا روز قدس بتواند همه مسلمانان جهان را نسبت به مسئله قدس شریف و فلسطین آگاه کند.

وی ابراز داشت: امروز رژیم غده سرطانی رژیم صهیونیستی با انواع جنایت‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین با حمایت بی‌ چون و چرای آمریکا و انگلیس اقدام به آدمکشی و جنایت می‌کنند.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: بر همه مسلمانان واجب است تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های این رژیم سفاک اعلام کنند.

عابدینی تأکید کرد: در حقیقت ملت‌های مسلمان منطقه نسبت به آرمان فلسطین بی‌تفاوت نیستند و در همه حال از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت خواهند کرد.

وی روز قدس را حقیقت پایدار حق در برابر باطل دانست و عنوان کرد:‌ امیدواریم با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس که امروز رقم خورد بار دیگر حقانیت مردم مظلوم فلسطین به جهانیان ثابت شود.

وی با اشاره به آغاز به کار دولت جدید در روزهای آتی که با ایام ماه مبارک رمضان هم‌زمان شده ابراز داشت، امیدواریم دولت جدید به برکت همزمانی آغاز کارش با ماه مبارک رمضان دولتی بانشاط، همگام با موازین قرآن و اسلام بوده و در رفع مشکلات داخلی تورم کوشا باشد.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد:‌ حوادث مصر که در آن محمد مرسی کشور خود را تقدیم آمریکا و رژیم صهیونیستی کرد باید درس عبرتی باشد برای سایر دولتمردان و حاکمان کشورهای مختلف چرا که مرسی موجب شد تا زمینه برای کودتاچیان فراهم شود.

عابدینی بیان داشت: کشورهای دنیا باید بدانند که اگر در کار دیگر کشورها دخالت کنند و آتش فتنه را در بین مردم مسلمان برافراشته نمایند قطعاً این آتش دامن آنها را هم خواهد گرفت به خصوص آمریکای جنایتکار.

وی اضافه کرد: در سوریه تروریست‌های اجاره‌ای به آتش‌افروزی در این کشور مشغولند اما امروز با پیروزی‌های محور مقاومت‌ این فتنه‌‌انگیزی‌ها دیگر ثمری ندارد و اسلام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه‌ای فراهم کرده است که در سوریه به نتایج قابل توجهی خواهیم رسید.

امام جمعه موقت قزوین همچنین با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی هیروشیما توسط آمریکا و کشته و مجروح شدن چندین نفر از مردم این کشور عنوان کرد: امروز هم تشعشعات اتمی و به دنیا آمدن فرزندان ناقص‌الخلقه در این کشور همچنان ادامه دارد.

عابدینی همچنین با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری و علامه سیدعارف حسینی رهبر شیعیان پاکستان، مرحوم نوری را قربانی سیاست شوم انگلیس در ایران دانست.

وی همچنین تأکید کرد: باید در پایان دولت نهم و دهم از زحمات احمدی‌نژاد و دولت وی تشکر کرد و امیدوار باشیم تا این همدلی و وحدت همراه با اقتدار در دولت آینده نیز تداوم یابد.

امام جمعه موقت قزوین در خاتمه با تشکر از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور برجسته دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در قزوین در راهپیمایی روز قدس شور و نشاط دیگری به این حضور داد که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/2667/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول