اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد بزرگداشت روز قدس سوادکوه:

ایران دومین حماسه سیاسی را در روز قدس به وجود می‌آورد

عضو ستاد بزرگداشت روز قدس سوادکوه گفت: ملت ایران دومین حماسه سیاسی را در روز قدس به وجود می‌آورند.

ایران دومین حماسه سیاسی را در روز قدس به وجود می‌آورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، لهراسب رحمتی یکشنبه‌ شب در جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس سوادکوه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از ابتدا در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده است، گفت: فلسطین به عنوان موضع استراتژیک و اساسی ملی ما است.

معاون فرماندار سوادکوه به مظلومیت ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: رژیم جعلی صهیونیسم با نقشه استعمار برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و دستیابی به اهداف استعماری به وجود آمده است.

وی، نظر امام راحل برای نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس را آینده‌نگری ایشان برای تأثیرگذاری عمیق در معادلات جهانی توصیف و یادآوری کرد: برگزاری راهپیمایی روز قدس موجب زنده نگهداشتن لزوم توجه کامل به حقوق ملت فلسطین است.

عضو ستاد بزرگداشت روز قدس سوادکوه با بیان اینکه روز قدس به عنوان یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی برای عزت مسلمانان در تاریخ ثبت شده است، ابراز کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود، دومین حماسه سیاسی سال 92 بعد از انتخابات 24 خردادماه را به وجود می‌آورد.

رحمتی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در سوادکوه اشاره کرد و بیان داشت: 11 نقطه سوادکوه شامل سه شهر و هشت روستا در روز قدس شاهد برگزاری راهپیمایی ضداستکباری خواهد بود.

معاون فرماندار سوادکوه در پایان افزود: راهپیمایی روز قدس در شهرهای زیراب، پل‌سفید، آلاشت و روستاهای لاجیم، اتو، چهار روستای کسلیان (مته‌کلا، سنگ نیشت، لولاک، پاشاکلا)، ورسک، فلورد، لله بند، ممشی و کارمزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول