اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار بجنورد:

حضور در راهپیمایی روز قدس از ارکان حماسه سیاسی است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بجنورد با بیان اینکه مشارکت در انتخابات از جلوه‌های حماسه سیاسی بود، گفت: حضور در راهپیمایی‌ها از جمله راهپیمایی روز قدس نیز از ارکان حماسه سیاسی است.

حضور در راهپیمایی روز قدس از ارکان حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالقاسم اکبری صبح امروز در نخستین نشست ستاد انتفاضه و قدس این شهرستان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: حماسه سیاسی در واقع حضور در تمامی عرصه‌ها و رویدادهای سال از جمله روز قدس است که از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: این حضور در واقع بیزاری جستن از استکبار و صهیونیست بوده و از این رو برپایی هر چه پرشورتر این راهپیمایی ضرورت دارد.

اکبری این حضور را شکسته شدن هیمنه استکبار دانست و گفت: روز قدس روز بیداری تمام ملت‌ها و روز عزاداری صهیونیست است.

وی با بیان اینکه صهیونیست آنقدر ذلیل و خوار شده که به کودک پنج ساله هم رحم نمی‌کند، اظهار کرد: این نشان از ضعف و خواری صهیونیست در مقابل فلسطینی‌هاست.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بجنورد اظهار امیدواری کرد تا با حضور مردم روزه دار در روز قدس عرصه بر رژیم جعلی و غاصب صهیونیست تنگ‌تر شده و زمینه برای آزادی قدس شریف هموار شود.

* سردار نقدی سخنران روز قدس بجنورد

اکبری همچنین با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری برنامه‌های روز قدس در این شهرستان گفت: بر همین اساس به احتمال زیاد سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان سخنران این روز در بجنورد باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه این راه‌پیمایی به احتمال قوی از میدان شهید تا مصلای بجنورد برگزار شود، افزود: ساعت برگزاری مراسم 10 صبح خواهد بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بجنورد آتش زدن آدمک نمادین رژیم صهیونیستی، صدور بیانیه و حضور راهپیمایان در نماز جمعه را از برنامه‌های محوری روز قدس در مرکز خراسان شمالی برشمرد.

وی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان هم خواست تا نسبت به فضاسازی، پخش سرودهای انقلابی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان انتفاضه قدس در روزهای باقی مانده به این روز اقدام کنند.

به گزارش فارس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (11 مرداد) روز قدس نام‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/63002/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول