اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

نقش بی‌بدیل رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در خلق حماسه سیاسی

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ دستگاه و ارگانی به اندازه رسانه‌ها در تحقق حماسه سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد نقش نداشتند.

نقش بی‌بدیل رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در خلق حماسه سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت سپاه فتح استان و بسیج رسانه صورت گرفت، گفت: حماسه سیاسی مورد نظر رهبری به تمام معنا در همه جای ایران و به خصوص در استان ما شکل گرفت.

وی استان کهگیلویه و بویراحمد را پرچمدار بصیرتمندی در حماسه‌ها معرفی کرد و ادامه داد: لبیک مردم استان ما به فرمان رهبری در هر جبهه و میدانی در سطح کشور دارای رتبه و مقام است.

فرمانده ارشد نظامی در این استان ادامه داد: همه در شکل‌گیری این حماسه در استان کهگیلویه و بویراحمد نقش داشتند که نقش رسانه در آن غیر قابل انکار است.

امیری با تقدیر فراوان از عملکرد رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای خلق این حماسه عظیم تصریح کرد: خبرها و گزارش‌های رسانه‌ای در ارتباط با حماسه سیاسی و انتخابات را همواره مطالعه می‌کردیم و شاهد بودیم که چگونه این قشر با زحمت و تلاش ایثارگونه برای تحقق فرمان رهبری مجاهدت می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست دو ساعته که بسیاری از فعالان رسانه‌ای حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این شور و نشاطی که برای انتخابات در کشور ایجاد شد بخش بزرگی از آن بر عهده رسانه‌ها بود که از عهده این مسئولیت و تکلیفی که داشتند سربلند بیرون آمدند.

امیری خاطرنشان کرد: همه از برادران و خواهران در رسانه برای خلق حماسه کم نگذاشتند و امروز وظیفه داریم از خدمات اصحاب رسانه به بهترین نحو تجلیل و قدردانی کنیم.

وی از تشکیل بسیج رسانه در 23 استان کشور خبر داد و گفت: مفتخریم که بسیج رسانه در استان ما هم شکل گرفته چراکه امروز به خبرنگار بسیجی بیش از هر زمان نیاز داریم.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول