اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

تحقق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری شاهکار بزرگ تاریخ ایران است

امام جمعه ایلام گفت: تحقق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری شاهکار بزرگ تاریخ ایران است.

تحقق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری شاهکار بزرگ تاریخ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تحقق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری شاهکار بزرگ و تاریخ‌ساز ملت سرافراز ایران ابعاد رسوایی بزرگ دشمنان و ناکام شدن آنان در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: پیام مهم 24 خرداد و پیامدهای آن جبهه بدخواهان و معاندان ملت ایران را سردرگم کرده و آنان را با چالش‌های بزرگ مواجه کرد که نمونه آن فروپاشی شبکه جهانی تحریم‌ها علیه ملت ایران است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رسانه‌های وابسته به نظام سلطه و بانیان تحریم‌های ناعادلانه علیه مردم ایران اذعان کردند که تحریم‌های ضد ایرانی به خط پایان خود رسیده است.

لطفی تصریح کرد: سران رژیم جنایتکار صهیونیستی که بازیگر اصلی پرونده تحریم‌ها علیه ایران هستند به ناکامی در مواجه با ایران و کارساز نبودن فشارها علیه ملت ایران اذعان کردند.

امام جمعه ایلام گفت: اما نکته مهمی که نباید از آن غافل شد این است که بعد از خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد اکنون نوبت تحقق حماسه اقتصادی است.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش‌ها و برنامه‌ها برای تحقق شعار حماسه اقتصادی معطوف شود که خواسته به حق مردم و مطالبه جدی رهبری است.

امام جمعه ایلام ابراز کرد: باید اولویت نخست رئیس جمهور منتخب و دولت تحت مدیریتش حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم و کنترل قیمت کالاهای اساسی باشد، چراکه دشمن در صحنه انتخابات با شکست سنگین و مفتضحانه‌ای مواجه شد و حماسه سیاسی ایران او را منفعل کرد.

لطفی تصریح کرد: دشمن در صدد این است تا از جبهه دیگری ضربه بزند و به واسطه شکست‌های پی در پی از مردم ایران انتقام بگیرد.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت مصر پرداخت و گفت: سقوط دولت اسلامی مصر بعد از یک سال از پیروزی انقلاب پیام‌های فراوانی داشت.

وی ادامه داد: فقدان رهبری و عدم تبعیت رئیس جمهور مصر از هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب سبب این مشکلات شد؛ اگر مرسی به دستاوردهای انقلاب مردم توجه می‌کرد و خواسته‌های به حق آنان را محقق می‌کرد به این سرنوشت ذلت‌بار مواجه نمی‌شد.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و اذعان داشت: شورای نگهبان مهم‌ترین نهاد قانونی در پاسداری و صیانت از مشروعیت قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی است.

لطفی در پایان از خدمات همه دست‌اندرکاران ساخت مصلی ایلام از جمله پیمانکاران و تلاشگران این حوزه تقدیر کرد.

انتهای پیام/2246/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول