اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

روز قدس امسال حماسه سیاسی دیگری خلق می‌شود

امام جمعه جم گفت: روز قدس امسال حماسه سیاسی دیگری خلق می‌شود.

روز قدس امسال حماسه سیاسی دیگری خلق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و با تأکید بر لزوم بهره‌مندی همه مسلمانان از فیوضات این شب‌های بزرگ، اظهار داشت: امیدوار هستیم مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان جم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: حماسه سیاسی دیگری که مردم ولایت‌مدار شهرستان جم خلق خواهند کرد، حضور در راهپیمایی روز قدس است و به فضل خدا حماسه بزرگ سیاسی جدیدی خلق خواهد شد.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: در این روز مسلمانان یک‌بار دیگر تنفر و انزجار خود را از دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

گنجی بیان کرد: دشمنان در چند سال اخیر با تحریم و تهدیدهای مختلف در صدد تضعیف نظام اسلامی و ضربه به اعتقادات مردم هستند که البته مردم هیچگاه نظام اسلامی و ولایت فقیه را تنها نگذاشته‌اند و همواره در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب پیشتاز بوده‌اند.

وی اضافه کرد: در انتخابات 24 خرداد مردم بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و ولایت‌مداری خود را اثبات کردند و اطمینان داریم بار دیگر در راهپیمایی روز قدس این مهم را اثبات می‌کنند.

امام جمعه جم یادآور شد: مردم شهرستان جم مردمانی مومن و انقلابی هستند و همیشه در صف مقدم حاضر بوده‌اند.

در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا مقرر شد راهپیمایی در شهر جم بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلای نماز جمعه تا سه‌راه بانک مسکن برگزار شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول