اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان سربیشه:

راهپیمایی روز قدس حماسه سیاسی را جهانی می‌کند

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب و حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف است، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس حماسه سیاسی را جهانی می‌کند.

راهپیمایی روز قدس حماسه سیاسی را جهانی می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با روز قدس اظهار کرد: در برخی از برنامه‌های عبادی مهم مانند اعمال حج یکی از شرایط و ارکان مهم برائت از مشرکان است.

وی با بیان اینکه حج بدون برائت باطل است، اذعان داشت: حج با برائت از مشرکان تکمیل می‌شود.

امام جمعه شهرستان سربیشه تصریح کرد: یکی از اعمالی که در ماه مبارک رمضان با روزه گرفتن شکل‌ می‌گیرد برائت از مشرکان است که روز قدس یعنی روز برائت جستن از مشرکان نام‌گذاری شده است.

محمدی ادامه داد: روزه ما با حضور در صحنه حمایت از جهان اسلام و مظلومان و ابراز تنفر از استکبار و دشمنان که در رأس آن رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا قرار دارد تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان دل‌ها نرم شده و انسان به جز خود به دیگران فکر می‌کند، متذکر شد: انسان مشکلات دیگران را مشکلات خود می‌داند و اظهار همدردی با دیگران می‌کند.

امام جمعه شهرستان سربیشه شرکت در راهپیمایی روز قدس برای تمام مسلمانان یک تکلیف است، اضافه کرد: موضوع قدس موضوع جهان اسلام بوده و مربوط به گروه و منطقه‌ خاصی نیست.

محمدی با بیان اینکه امروزه کشورهای زیادی از رژیم غاصب اسرائیل حمایت می‌کنند، یادآور شد: کشورهای اسلامی باید با یکدیگر متحد و منسجم شده و در برابر جبهه خشن استکبار ایستادگی کنند.

وی افزود: هدف دشمنان اسلام از بین بردن بیت‌المقدس، قبله نخست مسلمانان است.

امام جمعه شهرستان سربیشه با بیان اینکه تمام مسلمانان با عمل به وظیفه شرعی خود در این راهپیمایی شرکت می‌کنند، اذعان داشت: وجدان انسان‌های آزاده آرام نمی‌گیرد و آنها نیز این نسل‌کشی را محکوم می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: حضور مردم مانعی بر سر راه استکبار جهانی و اسرائیل بوده که حضور مردم سبب شده این رژیم تاکنون نتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته است، متذکر شد: یکی از علت‌های اصلی این بیداری در سراسر جهان برگزاری روز قدس به گفته امام خمینی(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه شهرستان سربیشه با اشاره به اینکه اهداف رژیم غاصب و مستکبر اسرائیل به دنیا اعلام شده است، ادامه داد: هدف این رژیم دست یافتن به سرزمین بدون صاحب برای انسان‌های بدون سرزمین است.

محمدی خاطر نشان کرد: این هدف توهینی به بشریت و اسلام بوده و جهان اسلام نمی‌‌تواند در برابر این توهین سکوت کند.

انتهای پیام/69021/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول