اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

شرکت در راهپیمایی روز قدس تکمیل حماسه سیاسی است

امام جمعه آبپخش گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس تکمیل حماسه سیاسی است.

شرکت در راهپیمایی روز قدس تکمیل حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی عصر دوشنبه در آئین افتتاح گلزار شهدای روستای بنار سلیمانی آبپخش اظهار داشت: ترویج فرهنگ شهادت و آرمان‌های مقدس شهدا وظیفه‌ای است که همه مسئولان باید خود را ملزم به آن بدانند.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: ایثار و رشادت‌های شهدای گرانقدر سبب شد که تا بتوانیم در فرهنگ دینی خود گام برداریم و هرچه امروز در اختیار داریم به برکت خون شهدا است.

رضایی بیان داشت: ترویج فرهنگ شهادت و آرمان‌های مقدس شهدا قطع به یقین مانع بروز بسیاری از خطرات و ناهنجاری‌ها و توطئه‌های دشمن با توجه به جنگ نرم برای جوانان ایران اسلامی خواهد بود.

وی اضافه کرد: دفاع از حق و حقیقت و ایستادگی در مقابل باطل رمز جاودانگی شهدا در قلب تاریخ است و ملت ایران امروز باید این مسیر را ادامه دهند.

این مسئول اذعان داشت: شهدا با ایمان و اخلاص خود برگ زرینی از تاریخ انقلاب را رقم زدند و ثابت کردند پیروی از ولایت فقیه تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

امام جمعه آبپخش معرفی شهدا به جوانان را امری حیاتی دانست و عنوان کرد: تلاش بیشتر در معرفی آرمان‌های شهدا به نسل جوان امری حیاتی است که تمامی مسئولان باید در این راستا برنامه‌ریزی و تلاش مستمر داشته باشند.

رضایی ابراز داشت: رشد و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فناوری‌های نوین در سایه ایثارگری‌های شهدا و تلاش‌های جان برکفان بسیجی است که در عرصه‌های مختلف علمی کشور همیشه پیشتاز بوده و منشا خدمات ارزنده برای نظام و انقلاب بوده‌اند.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر با برگزاری یادواره‌های شهدا، نصب تمثال‌های مبارک شهدا، ساماندهی و ساخت گلزارهای مطهر شهدا اقدامات ارزنده‌ای در مسیر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شده است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

امام جمعه آبپخش در ادامه با تاکید بر لزوم شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: نامگذاری روز قدس توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ابتکار ارزشمندی بود که موجبات اتحاد جهان اسلام می‌شود.

رضایی بیان کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس در واقع تکمیل حماسه سیاسی است و همه باید در این مراسم باشکوه مشارکت کنند.

انتهای پیام/2452/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول