اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان:

روز قدس روز تجلی دوباره حماسه سیاسی است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت: روز قدس روز تجلی دوباره حماسه سیاسی است و نماد دیگری از خلق حماسه سیاسی در جهان اسلام است.

روز قدس روز تجلی دوباره حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، علی عباسی در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و با تأکید بر لزوم بهره‌مندی همه مسلمانان از فیوضات این شب‌های بزرگ، اظهار داشت: امید است مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان درمیان باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی گفت: روز قدس روز تجلی دوباره حماسه سیاسی بوده و نماد دیگری از خلق حماسه سیاسی در جهان اسلام است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان اذعان داشت: حماسه سیاسی دیگری که مردم ولایت‌مدار درمیان خلق خواهند کرد، حضور در راهپیمایی روز قدس است و به فضل خدا حماسه بزرگ سیاسی جدیدی خلق خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: مرزنشینان غیور و مسلمانان درمیان یک‌بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تنفر و انزجار خود را از دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: دشمنان در چند سال اخیر با تحریم و تهدیدهای مختلف در صدد تضعیف نظام اسلامی و ضربه به اعتقادات مردم هستند که البته مردم هیچگاه نظام اسلامی و ولایت فقیه را تنها نگذاشته‌اند و همواره در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب پیشتاز بوده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان با بیان اینکه مردم درمیان مردمانی مؤمن و انقلابی هستند و همیشه در همه عرصه‌ها حاضر بوده‌اند، اضافه کرد: در انتخابات 24 خرداد مردم بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و ولایت‌مداری خود را اثبات کردند و اطمینان داریم بار دیگر در راهپیمایی روز قدس این مهم را اثبات می‌کنند.

عباسی با اشاره به مسیر راهپیمایی مردم در مرکز شهرستان ادامه داد: محل تجمع مردم ساعت 9 صبح میدان امام رضا(ع) شهر اسدیه است.

وی اضافه کرد: بعد از تجمع، سیل جمعیت روزه‌دار از بلوار امام رضا(ع) به حرکت درآمده و پس از پیمودن خیابان‌های امام رضا(ع)، بلوار وحدت، خیابان خلیج فارس و خیابان شهید حمزه‌ای در میدان شهید حمزه‌ای گردهم می‌آیند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد‌باقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلاامی خواهد بود، یاد‌آور شد: قرائت قطعنامه روز قدس حسن‌الختامه این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/69017/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول