اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

معرفی 4 هزار واحد مسکن مهر به بانک‏های استان زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از 4 هزار واحد مسکونی مهر برای دریافت تسهیلات به بانک‎‏های استان معرفی شده است.

معرفی 4 هزار واحد مسکن مهر به بانک‏های استان زنجان

حافظ باباپور امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در مجموع پنج سایت مسکن مهر گروهی در استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار و 223 واحد مسکونی مهر در قالب مسکن مهر گروهی به منظور دریافت تسهیلات به بانک‏های استان زنجان معرفی شده‏اند، تصریح کرد: زنجان در اجرای طرح‎های مسکن مهر از استان‏های پیشتاز کشور بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه زنجان نخستین استان کشور بود که در مهرماه سال 89 اقدام به افتتاح واحدهای مسکن مهر کرد، ادامه داد: در مجموع 28 هزار و 521 واحد مسکونی مهر در استان زنجان طی چهار مرحله بهره‎برداری شده است.

وی با تاکید بر اینکه به منظور فروش اقساطی در زمینه مسکن مهر، نباید هیچ‌گونه‏ وقفه‏ای در استان ایجاد شود، یادآور شد: همه اقدامات سخت‌افزاری واحدهای مسکونی مهر به جز سایت جدید اجرا شده است.

باباپور با بیان اینکه عملیات اجرایی و سخت‌افزاری در سایت جدید مسکن مهر استان زنجان آغاز شده است، اضافه کرد: 5 تا 6 هزار پروژه صنعتی‌سازی در استان زنجان وجود دارد.

وی گفت: همچنان مشکل فاضلاب پروژه‏های مسکن مهر شهر قیدار لاینحل باقی مانده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول