اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان خبر داد

اختصاص اعتبار به مسکن مهر راین

فرماندار کرمان گفت: اعتباری برای ایجاد شبکه خدمات زیربنایی مسکن مهر بخش راین اختصاص می‌یابد.

اختصاص اعتبار به مسکن مهر راین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری راین اظهار داشت: بخش راین از قابلیت لازم برای توسعه و پیشرفت برخوردار است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش راین از جمله آب و هوای مناسب، تنوع محصولات باغی و زراعی و موقعیت تاریخی و گردشگری افزود: این بخش به سبب مجاورت با سه شهرستان جیرفت، بم و کرمان قابلیت بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت دارد.

فرماندار کرمان با بیان اینکه در سال‌های گذشته اقدامات زیادی برای رفع مشکلات راین صورت گرفته است، تصریح کرد: اعتبارات این منطقه طی این سال‌ها به‌وی‍ژه سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است.

وی از پیگیری برای راه‌اندازی اداره راه و شهرسازی، پزشکی قانونی و آغاز احداث ساختمان دانشگاه پیام نور در راین خبر داد و خاطر نشان کرد: برای طرح تعریض جاده حسین‌آباد - راین، احداث کمربندی شهر راین و تعویض روکش آسفالت راین به گروه اعتبار مناسبی در نظر گرفته می‌شود.

سعیدی برطرف شدن نقاط کور آنتن‌دهی برخی روستاها و تجهیز مرکز بهداشت راین به امکانات پزشکی و درمانی از قبیل دستگاه رادیولوژی را از خواسته‌های مردم این منطقه برشمرد و افزود: برای حل مشکل انشعاب آب و برق و ایجاد شبکه خدمات زیربنایی مسکن مهر راین اعتباری اختصاص می‌یابد که برای حل و فصل سایر موارد از مدیران دستگاه‌های مربوطه دعوت به ‌عمل آمده است.

به گزارش فارس، شورای اداری راین با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، بهنام سعیدی فرماندار کرمان، حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور امام جمعه راین و شماری از مدیران و مسئولان استانی و محلی در بخشداری راین برگزار شد.

انتهای پیام/2446/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول