اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

افتتاح 5 هزار واحد مسکن مهر در قم تا پایان شهریورماه

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: 5 هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور‌ماه سال جاری در قم به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح 5 هزار واحد مسکن مهر در قم تا پایان شهریورماه

محمدرضا فرج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از افتتاح 5 هزار واحد مسکن مهر استان در شهریور‌ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده در تکمیل واحدهای مسکن مهر که همواره مورد تاکید مدیریت عالی استان بوده است 4 هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور‌ماه سال جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: دور جدید بازدیدهای میدانی به منظور بررسی مشکلات خدمات زیر‌بنایی مانند آب، برق و گاز پروژه‌های مذکور با پیگیری مستمر معاون امور عمرانی استاندار قم آغاز شده است و تا تکمیل این پروژه‌ها ادامه خواهد یافت.

فرج با تاکید بر پیگیری به منظور دریافت دفترچه اقساط واحدهای مسکن مهر خاطرنشان کرد: نباید شیرینی خانه‌دار شدن موجب غفلت از دریافت دفترچه اقساط شود زیرا سود مشارکت بانک مسکن افزایش یافته و کسانی که خانه‌های خود را تحویل گرفته‌اند باید مبالغ بیشتری را پرداخت کنند.

انتهای پیام/78004/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول