اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاین خبر داد

اعطای 120 میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی و شهری در قاین

فرماندار قاین گفت: مبلغ 120 میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی و شهری در طی دولت نهم و دهم در شهرستان قاین اعطا شده است.

اعطای 120 میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی و شهری در قاین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین شرافتی‌راد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح 58 واحد مسکونی مهر معلولان و مددجویان بهزیستی قاین اظهار کرد: در طی دولت نهم و دهم 2 هزار و 527 واحد مسکن مهر در شهر‌ستان قائنات ساخته شده است.

وی افزود: از این تعداد 2 هزار و 313 واحد در شهر قاین ساخته شده است و 214 واحد دیگر در شهرهای زیر 25 هزار نفر این شهرستان ساخته شده است.

 فرماندار قاین به ساخت مسکن مهر روستایی در شهرستان قاین اشاره کرد و گفت: طی دولت نهم و دهم مبلغ 6 هزار و 125 فقره تسهیلات مسکن در این شهرستان اعطا شده است که تعدادی در حال ساخت و تعدادی به متقاضیان واگذار شده است.

شرافتی راد تصریح کرد: همچنین 3 هزار و 230 فقره وام قرض الحسنه تعمیرات مسکن روستایی و 595 فقره وام ودیعه مسکن در این شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: بالغ بر 120 میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی و شهری در طی دولت نهم و دهم در شهرستان قاین اعطا شده است.

فرماندار قاین با بیان اینکه سازمان بهزیستی تا قبل از دولت نهم و دهم تنها 17 واحد در سطح شهرستان قاین و زیر‌کوه ساخته است، تاکید کرد: در طی دولت نهم و دهم در قاینات 341 واحد معادل 20 برابر در حال ساخت و یا تحویل شده که از این تعداد 114 واحد با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال ساخت و مابقی تحویل شده است.

شرافتی‌راد همچنین از ثبت‌نام 700 نفر متقاضی جدید برای دریافت مسکن مهر در این شهرستان خبر داد و افزود: اقدامات اولیه برای این افراد انجام شده و سایر مراحل نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/22481/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول