اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی

بیش از 15 هزار واحد مسکن مهر در لرستان افتتاح شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی 15 هزار و 200 واحد مسکن مهر در لرستان افتتاح شد.

بیش از 15 هزار واحد مسکن مهر در لرستان افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی نیکزاد ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 15 هزار و 200 واحد مسکن مهر در لرستان گفت: از این تعداد دو هزار و 100 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر استان لرستان است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 500 واحد جزء بافت‌های فرسوده استان لرستان است، افزود: 12 هزار و 600 واحد مسکن مهر نیز در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان لرستان احداث و امروز به بهره‌برداری رسیده است.

نیکزاد گفت: این تعداد واحد مسکن مهر در 9 شهرستان استان لرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با آغاز دولت احمدی‌نژاد در سال 84 در استان لرستان تعداد 322 هزار واحد مسکونی شهری و روستای آغاز شد که عملیات ساخت 142 هزار واحد مسکونی دراین استان با 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات در دستور کار قرار گرفت.

نیکزاد با بیان اینکه تاکنون 92 هزار واحد از این تعداد افتتاح شده است، گفت: 50 هزار واحد دیگر در حال احداث هستند که امروز 15هزار واحد در شهر و روستاهای استان لرستان افتتاح شده است.

علی نیکزاد صبح امروز برای بازدید از آزادراه خرم‌آباد به بروجرد، افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر،‌ بازدید از چند پروژه استانی در شهرستان‌های شرق لرستان و ... به این استان سفر کرده است.

حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان و چند تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/2304/ج40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول