اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مجموع سهمیه مسکن مهر خراسان‌جنوبی 31 هزار و 211 واحد است

استاندار خراسان جنوبی مجموع سهمیه مسکن مهر استان را تعداد 31 هزار و 211 واحد عنوان کرد.

مجموع سهمیه مسکن مهر خراسان‌جنوبی 31 هزار و 211 واحد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امروز قهرمان رشید در مراسم افتتاح پروژه 58 واحدی مسکن معلولان شهرستان قاین اظهار داشت: پیشرفت و آبادانی و موفقیت‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی منجر به بیداری اسلامی در فتح منطقه و دنیا شده است.

وی ادامه داد: این امر سبب توسعه ارزش‌های اسلامی در دنیا و الگو شدن ایران به عنوان کشور پیشرفت، سازندگی، اهتمام به امور مردم و تکیه بر احکام اسلامی و الهی شده است.

مقام عالی دولت در  خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ایران در عرصه بین‌الملل و منطقه جایگاه بی‌بدیلی دارد، تصریح کرد: امروز در رسانه‌ها و افکار عمومی آشکار است که هر جا ظلم و فساد است مردم مستضعف و آزادی‌خواهی که در راستای احیای این مباحث قیام می‌کنند، مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرند.

رشید اذعان داشت: راستای اصلی انقلاب اسلامی ایران توجه به محرومان و مستضعفان است که این امر برخاسته از قرآن کریم و رسالت پیامبران الهی بوده که در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران همواره تقویت شده است.

وی گفت: در دولت نهم و دهم توجه به محرومان به حداکثر رسیده است که در هیچ کشوری سراغ نداریم که مشارکت منجر به انتخاب شود.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: هیچ وقت انتخابات آمریکایی، اروپایی و مدعیان حقوق بشر منجر به انتخاب نمی‌شود.

رشید اظهار کرد: انتخابات در طول 34 سال بعد از انقلاب اسلامی ایران سیر صعودی و با حداکثر کیفیت برگزار شده است.

وی مجموع سهمیه مسکن مهر استان را 31 هزار و 211 واحد اعلام کرد.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی تصریح کرد: از آغاز طرح مسکن مهر تاکنون تعداد 10 هزار و 387 واحد مسکن مهر شهری افتتاح و در اختیار مردم گذاشته شده است.

رشید از آماده افتتاح بودن تعداد 9 هزار واحد مسکن مهر شهری در استان خبر داد و گفت: مبلغ 604 میلیارد تومان تسهیلاتی است که دولت برای تمامی واحدهای مسکن مهر شهری پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت نهم 513 هکتار زمین برای مسکن مهر آماده و واگذار شده است و همچنین ساخت 12 باب مسجد، پنج پارک و فضای سبز، ایجاد زیرساخت‌های آب، برق و تلفن و گاز از خدمات دولت در واحدهای مسکونی مهر است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه 34 هزار و 102 واحد سهمیه مسکن روستایی استان بوده است، افزود: تاکنون 22 هزار و 600 واحد افتتاح شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

رشید از هزینه‌کرد بالغ بر 267 میلیارد تومان تسهیلات در بخش مسکن روستایی در استان خبر داد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: 3 هزار و 600 واحد مسکن مهر روستایی آماده افتتاح در استان است و 3 هزار و 800 واحد نیز در حال ساخت است.

وی با اشاره به اقدامات بهزیستی استان در راستای واگذاری مسکن به معلولان و مددجویان زیر پوشش گفت: قبل از اجرای طرح مسکن مهر 311 واحد مسکونی به مددجویان واگذار شده و این رقم هم‌اکنون به یکهزار و 577 واحد مسکن مهر رسیده است.

رشید اعتبار این واحدها را 37 میلیارد و 760 میلیون تومان برشمرد و یادآور شد: از این مبلغ 27 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات، 6 میلیارد و 608 میلیون تومان کمک بلاعوض و 3 میلیارد و 766 میلیون تومان آورده مردم بوده است.

پایان پیام/22481/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول