اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داراب خبر داد

اختصاص 1700 مورد وام طرح ویژه بنیاد مسکن به داراب

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داراب گفت: یک‌هزار و 700 مورد وام طرح ویژه بنیاد مسکن به این شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص 1700 مورد وام طرح ویژه بنیاد مسکن به داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، عباس خالقداری در نشست هم‌اندیشی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بانک کشاورزی این شهرستان با تشریح روند اعطای وام توسط بنیاد مسکن اظهار داشت: این وام‌ها از اعتبارات سال 1390 به این شهرستان ابلاغ شده که 550  مورد مربوط به بانک‌های کشاورزی در سطح داراب است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب افزود: اهمیت تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با سایر تسهیلات متفاوت بوده و ارزش معنوی ویژه‌ای دارد و این تسهیلات با برنامه‌ریزی و همکاری بنیاد مسکن انجام می‌گیرد.

خالقداری افزود: بنیاد مسکن آمادگی کامل هرگونه همکاری با بانک‌های کشاورزی در مورد تشکیل پرونده به‌منظور تسریع در جذب اعتبارات طرح ویژه را دارد.

در این نشست معاون  فرماندار داراب نیز ابراز داشت: در چند سال اخیر دوره بازگشت سوانح طبیعی بسیار کوتاه شده و خسارات مالی و جانی وارده به هموطنان ناشی از این‌گونه حوادث دل هر فرد مسلمانی را به درد می‌آورد.

محمد ابراهیمی اضافه کرد: بنیاد مسکن نسبت به ترویج طرح و فرهنگ‌سازی در روستاها رسالت خود را از نظر شرعی و عرفی انجام داده و متقاضیان را به بانک‌ها معرفی کرده، از این رو بانک‌ها نیز باید نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان همکاری خوبی داشته باشند.

همچنین محمد شجاعی مدیر شعبه بانک کشاورزی داراب نیز در مورد پرداخت تسهیلات طرح ویژه به صورت ضمانت زنجیره‌ای به متقاضیان قول مساعد داد.

در این جلسه در زمینه بررسی مشکلات و تسریع در روند جذب تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی این شهرستان تصمیماتی اتخاذ شد.

در پایان لوح‌های تقدیری که از طرف فرماندار داراب و مدیر بنیاد مسکن این شهرستان تهیه شده بود به علیرضا نوری حسن آبادی مسئول شعبه بانک صادرات بهار و محمد حسین نوری معاون اعتبارات این بانک به خاطر اینکه در سال گذشته همکاری خوبی در زمینه جذب اعتبارات طرح ویژه با بنیاد مسکن داشته‌اند به آنان تقدیم شد.

انتهای پیام/ 2448/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول