اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن خراسان جنوبی خبر داد

ساخت 873 واحد مسکن مهر در سال آینده

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از تعداد 873 واحد مسکن مهر در دست اقدام خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد و 300 میلیون ریال در سال 92 و 93 آغاز می‌شود.

ساخت 873 واحد مسکن مهر در سال آینده

حامد دائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و 983 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن خراسان جنوبی در حال ساخت و در دست اقدام است.

وی با اشاره به ساخت مسکن محرومین در خراسان جنوبی، افزود: تعداد 677 واحد با اعتباری بالغ بر 315 میلیارد و 470 میلیون ریال در دست احداث است.

ساخت 424 واحد مسکن توسط خیران

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خراسان جنوبی اضافه کرد: تعداد 424 واحد مسکن توسط خیران با اعتباری بالغ  بر 132 میلیارد و 700 میلیون ریال با همکاری انجمن خیرین مسکن ساز استان در حال ساخت است.

دائمی از تعداد 873 واحد مسکن مهر در دست اقدام خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد و 300 میلیون ریال در سال 92 و 93 آغاز می‌شود.

وی از واگذاری تعداد 146 واحد مسکن مهر در شوکت آباد و تعداد 72 واحد مسکن در حاجی‌آباد بیرجند خبر داد و گفت: این واحدها تا دو ماه آینده به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

انتهای پیام/69013/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول