اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

استان زنجان در مسکن مهر در کشور پیشتاز است

استاندار زنجان گفت: استان در زمینه احداث واحدهای مسکونی مهر و سایر فرایند مربوط به آن در کشور پیشتاز است.

استان زنجان در مسکن مهر در کشور پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: همه تلاش‌ها به منظور ارائه به موقع با در نظر گرفتن مسائل فنی و نیاز مردم در احداث واحدهای مسکونی مهر به کار گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در همه شاخص‌ها و آیتم‌های مسکن مهر در سطح کشور و در مقایسه با سایر استان‌ها برتر است، تصریح کرد: حرکت مطابق نیاز و خواسته مردم اقدام بسیار دشوار و بزرگی بود که امروز در این زمینه به پایان راه رسیده‌ایم.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان موفق شد در زمینه مسکن مهر به موقع به متقاضیان پاسخ دهد، اضافه کرد: لازمه اتمام پروژه‌های باقیمانده نیز حرکت با همان انگیزه و انرژی سابق در این راستا است.

وی با تاکید بر اینکه نباید از آهنگ حرکت و سرعت کار در زمینه احداث واحدهای مسکونی مهر در استان زنجان کاسته شود، ادامه داد: در مجموع در این زمینه در استان دو مورد تعهد وجود دارد که باید به دقت اجرا شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه احداث 86 هزار واحد مسکونی مهر در استان زنجان جزو تعهدات بوده است، یادآور شد: از این تعداد فقط 19 هزار واحد باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه 10 هزار مورد از واحدهای در دست اجرا نیز پیشرفتی بالای 70 درصد دارند، افزود: 9 هزار واحد جدید نیز در استان کلنگ‌زنی و احداث آن آغاز شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در مجموع تاکنون در استان زنجان 66 هزار واحد مسکونی مهر به متقاضیان تحویل داده شده است، اظهار کرد: باید به مسائل این 66 هزار واحد نیز رسیدگی شود.

وی با تاکید بر اینکه با احداث 9 هزار واحد مسکونی مهر پرونده مسکن مهر در استان زنجان بسته می‌شود، اضافه کرد: هیچ متقاضی جدیدی نیز پذیرفته نمی‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه باید کمیته‌ای به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات واحدهای مسکونی تحویل داده شده در استان زنجان تشکیل شود، خاطرنشان کرد: همچنین باید کمیته‌ای نیز برای بررسی پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام تشکیل شود و به امور مربوطه رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه یک روند تاخیری در فروش اقساطی پیش آمده است که بار این اتفاق بر دوش مالکان می‌افتد، گفت: در این زمینه دستگاه‌های مرتبط باید با هم همکاری و هماهنگی داشته باشند.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول