اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا خبر داد

احداث 242 واحد مسکن در روستاهای نکا

رئیس کمیته امداد نکا گفت: تاکنون 242 واحد مسکن در مناطق روستایی نکا احداث شده است.

احداث 242 واحد مسکن در روستاهای نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا، سید موسی عمادی یکشنبه‌شب در مراسم جشن رمضان با حضور خانواده‌های امداد در سالن ارشاد نکا، اظهار داشت: کمیته امداد با روی کار آمدن دولت نهم و دهم، بهسازی مسکن روستایی را در دستور کار خود قرار داده است و تاکنون در 61 روستای این شهرستان بهسازی مسکن روستایی اجرایی شد.

وی اظهار داشت: تنها در روستای للرد نکا 27 واحد مسکن روستایی احداث شد که با این ساخت و ساز علاوه بر تغییر در ساخت و ساز، بافت روستایی تغییر نکرده است.

عمادی با بیان اینکه شهرستان نکا در بخش شهری هیچ مددجوی فاقد مسکن و مستاجر ندارد، خاطرنشان کرد: با همکاری همه‌جانبه مدیرکل کمیته امداد مازندران، ساخت و ساز مسکن شهری در نکا با قوت انجام شد و هیچ مددجوی فاقد مسکن در نکا نداریم.

وی در ادامه با اشاره به طرح اکرام ایتام با توجه به ماه رمضان و گسترش این طرح، افزود: در سال گذشته یک هزار و 411 حامی بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال به 316 یتیم نکایی کمک کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: طرح اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد در راستای حامی‌یابی برای ایتام زیرپوشش این نهاد است.

عمادی تصریح کرد: جذب حامی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد در راستای ثبت نام از حامیان برای کفالت ایتام صورت می‌گیرد.

فرماندار نکا نیز در ادامه بیان داشت: کمیته امداد شهرستان نکا ساخت و ساز مناسبی را در بخش روستایی و شهری در دستور کار دارد که موجب خانه‌دار شدن بخش عظیمی از افراد مددجو شده است.

علی رجبی گفت: در مسکن مهر یک هزار و 800 واحدی نکا تعدادی مسکن هم برای افراد زیر پوشش امداد و بهزیستی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 50 واحد مسکن مهر نکا به‌زودی واگذار می‌شود، گفت: در این باره بخشی تعیین واحد شده و بقیه نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول