اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور:

28 هزار واحد مسکن محرومان در کشور در حال ساخت است

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور گفت: ساخت 28 هزار واحد مسکن برای محرومان جامعه به همت انجمن خیرین مسکن‌ساز در حال اجرا است.

28 هزار واحد مسکن محرومان در کشور در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کیومرث سلکی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های مسکن محرومان در نمین اظهار داشت: 700 تا 800 واحد مسکن محرومان در سال‌جاری در استان اردبیل تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در 31 استان کشور این انجمن فعال شده و جمعی از خیرین و نیکوکاران با اراده و تصمیمی قاطع در تلاش هستند تا مسکن محرومان و نیازمندان را تأمین کنند، تصریح کرد: هشت هزار واحد از این مسکن تولیدی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سلکی از در حال احداث شدن 28 هزار واحد مسکن محرومان به همت انجمن خیرین مسکن‌ساز خبر داد و خاطر نشان کرد:‌ اغلب استفاده‌کنندگان از این مسکن گروه‌ها و اقشار کم درآمد و مستمندی هستند که حتی امکان برخورداری از مسکن مهر را ندارند که مبلغ آورده آنها با کمک خیرین تأمین می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه اقدامات مثبت و سازنده در مسیر ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان انجام شده است، اضافه کرد: به لحاظ وجود ظرفیت بالا در نمین اولین انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستانی پس از مرکز استان اردبیل در این شهرستان راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: امیدواریم پروژه 64 واحدی مسکن محرومان نمین تا آخر امسال به بهره‌برداری برسد تا تحویل متقاضیان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور در ادامه یادآور شد: براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است همزمان با بهره‌برداری از این واحدها تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی محرومان نیز در این شهرستان کلنگ‌زنی شود.

سلکی گفت: در حال حاضر در سطح کشور رقابت خوبی بین انجمن خیرین مسکن‌ساز در تولید مسکن و واگذاری آن به وجود آمده و قرار است همایش بزرگی در آینده‌ای نزدیک در نمین برگزار شود تا زمینه جذب خیرین برای ساخت مسکن محرومان فراهم آید.

مدیرکل حساب 100 امام در ادامه افزود: امیدواریم فرآیند آغاز شده به سمتی پیش برود تا همه افراد با احساس مسئولیت در حد بضاعت و توان خود به کمک محرومان و نیازمندان بیایند.

اما همزمان با سفر مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور چند خانه محرومان در نمین به همت کمیته امداد افتتاح شد.

یک باب خانه محرومان که به همت جامعه خیرین در روستای گرده نمین احداث شده با تأمین منابع اعتباری 35 میلیون تومانی به بهره‌برداری رسید و تحویل یک خانواده چهار نفره بی‌سرپرست شد.

این واحد مسکونی در فضای 80 متر مربع احداث شده که زمین این خانه مسکونی به مساحت 400 متر مربع به صورت رایگان از سوی خیرین تأمین و اهدا شده است.

انتهای پیام/62001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول