اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

سند مالکیت مسکن مهر در اسرع وقت صادر شود

استاندار همدان گفت: اسناد مالکیت واحدهای مسکن مهر به تدریج با آماده‌سازی برای مالکین صادر شود.

سند مالکیت مسکن مهر در اسرع وقت صادر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در سومین جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه انشعاب برق واحدهای مساکن مهر در اسرع وقت نصب شود اظهار داشت: مالکینی که هزینه انشعابات را پرداخت کردند باید شرکت برق انشعاب آن‌ها را در سریع‌ترین وقت ممکن نصب کند. 

وی ادامه داد: اگر پیمانکاری از مالکین و متقاضیان مسکن مهر برای نصب تجهیزات اضافی پول دریافت کرده اشکالی ندارد اما اگر بدون دلیل پول دریافت کند تخلف است و باید هزینه به مالک برگردانده شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تشکیل کمیته‌ای فنی برای بررسی میزان هزینه‌ها و وجوه دریافتی از متقاضیان ضروری است بیان داشت: خدمات زیربنایی 2 هزار و 66 واحد مسکن مهر انجام و خدمات زیربنایی 2 هزار و 546 واحد بالای 95 درصد در حال انجام است.

وی با با بیان اینکه به تدریج واحدهای مسکن مهری که آماده می‌شوند برای ثبت سند مالکیت اقدام کنند ابراز داشت: تعاونی مسکن مهر فرهنگیان شهرستان همدان همه سند مالکیت دریافت کردند.

آزاد افزود: از تعداد 712 واحد مسکونی تعاونی سپاه تاکنون برای 500 نفر اجاره نامه عرصه انجام شده و 212 نفر باقی مانده است.

وی اضافه کرد: سند مالکیت عرصه به نام راه و شهرسازی و در واقع دولت جمهوری اسلامی صادر و فقط اعیان به نام متقاضیان صادر خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه طرح مسکن مهر یکی از فعالیت‌های بزرگ و ماندگار دولت برای خانه‌دار شدن اقشار ضعیف جامعه است تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید بیشترین تعامل را برای تکمیل و تحویل به موقع مساکن مهر داشته باشند.

همچنین در پایان این جلسه مسعود اقلامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با اشاره به اینکه نصب انشعاب برق 25 تعاونی با 60 درصد انجام شده ابراز داشت: برق 11 تعاونی با 30 درصد پیشرفت فیزیکی و پنج تعاونی نیز تا دو هفته آینده نصب می‌شود.

انتهای پیام/89019/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول