اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس پژوهش‌های مرکز غلات کشور

نان زنجان در کشور برتر شد

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: براساس پژوهش‌های مرکز غلات کشور، نان زنجان رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

نان زنجان در کشور برتر شد

رسول منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور نمره «خیلی خوب» را به نان‌های تولیدی استان زنجان اختصاص داده است.

وی با اشاره به بررسی و آنالیز ماهانه نان‌های کشور در مرکز پژوهش‌های غلات گفت: در سه ماه گذشته زنجان از این نظر در صدر استان‌های کشور بوده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان ارتقای کیفیت نان استان را متاثر از نظارت و بازرسی، آموزش و آگاهی دادن نانوایان و تامین گندم مرغوب برای اختلاط با سایر گندم‌ها و به تبع آن استحصال آرد مناسب عنوان کرد و ادامه داد: اهمیت و حساسیت نان به عنوان قوت لایموت مردم بر کسی پوشیده نیست و این شرکت به موازات سایر ارگان‌های ذی‌ربط برای تامین کمی و کیفی این محصول تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است نمایندگان این شرکت در قالب یک طرح ویژه از واحدهای خبازی شهر زنجان و در مرحله بعدی از سایر مناطق استان بازدید به عمل آورده و ضمن نظارت بر موارد مذکور میزان واقعی مصرف آرد و پخت نان را گزارش کنند؛ بدیهی است سهمیه هر واحد نانوایی متناسب با نیاز آن تعیین می‌شود.

منصوری افزود: تامین آرد و نان شهروندان نیازمند تعامل و هماهنگی سه بخش کارخانه آردسازی، سیستم توزیع و واحدهای خبازی است، که سامانه جدید فروش آرد این هماهنگی را تا حد زیادی حاکم کرده و سایر موارد نیز در دست بررسی و اصلاح است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول