اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان:

تامین آب سالم برای روستاییان زنجان ضروری است

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: تامین آب سالم برای روستاییان شهرستان زنجان ضروری است.

تامین آب سالم برای روستاییان زنجان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‎رضا صائینی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان زنجان، اظهار داشت: در تامین آب سالم برای روستاییان زنجان باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی به مشکلات موجود در تامین آب سالم برای مردم روستا اشاره کرد و افزود: تامین آب سالم برای مردم روستا ضرورت بهداشتی و درمانی دارد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه در آغاز فصل گرما قرار داریم، یادآور شد: سالم نبودن آب برای آشامیدن مشکلات زیادی برای مردم روستا ایجاد می‌کند.

این مسئول بروز بیماری وبا در روستاهای زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: شیوع این بیماری در سال‎های گذشته در روستاهای زنجان سابقه دارد.

صائینی آب شرب روستاییان زنجان را دارای اشکالاتی عنوان کرد و یادآور شد: مسئولان ذی‌ربط نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود تلاش کنند.

وی برنامه‎ریزی مسئولین برای تامین آب سالم برای روستاییان را خواستار شد و تاکید کرد: باید نسبت به تامین آب سالم برای مردم روستا اهتمام جدی صورت گیرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان شیوع بیماری از طریق آب ناسالم را یادآور شد و تاکید کرد: باید نسبت به شیوع بیماری‎های موجود از طریق آب ناسالم حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.

صائینی راه‎اندازی دانشگاه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی را یک موفقیت بزرگ دانست و گفت: تلاش مسئولان استان در کسب مجوزهای لازم بسیار پررنگ بوده است.

این مسئول توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی برگزیده شدن روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان روابط عمومی برتر کشور را یادآور شد و اذعان داشت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان موفقیت‎های خوبی در سال‎های اخیر کسب کرده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان نظارت بر توزیع گوشت قرمز و ماهی را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: باید نسبت به توزیع این گوشت‎ها در بازار نظارت جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/73007/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول