اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حمل و نقل و پایانه‎های شهرداری زنجان:

فعالیت جمعه بازار سه‌راه امجدیه زنجان رسمیت ندارد

مدیر حمل و نقل و پایانه‎های شهرداری زنجان گفت: فعالیت جمعه بازار سه‌راه امجدیه زنجان رسمیت ندارد.

فعالیت جمعه بازار سه‌راه امجدیه زنجان رسمیت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید موسوی‎ بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان زنجان اظهار کرد: مکان فعلی جمعه بازار زنجان از نظر شهرداری رسمیت ندارد.

وی به وضعیت جمعه بازار زنجان اشاره کرد و افزود: فعالیت جمعه بازار سه راه امجدیه زنجان به لحاظ بار ترافیکی مورد تأیید نیست.

مدیر حمل و نقل و پایانه‎های شهرداری زنجان توجه به مشکلات موجود در جمعه بازار زنجان را ضروری دانست و گفت: باید نسبت به ساماندهی این جمعه بازار اقدام کرد.

وی به فعالیت دوشنبه بازار زنجان اشاره کرد و افزود: این بازار محلی مشکلی برای فعالیت ندارد و ساماندهی مناسبی به لحاظ بهداشتی و ترافیکی در آن صورت گرفته است.

موسوی با بیان اینکه تجمع افراد در تردد در جمعه بازار زنجان قابل قبول نیست، یادآور شد: این جمعه بازار به لحاظ تردد و ترافیک عبوری دارای مشکلات زیادی است.

مدیر حمل و نقل و پایانه‎های شهرداری زنجان به همکاری و همفکری شهرداری برای انتقال این بازار محلی اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا با اداره کل راه و شهرسازی تعاملاتی صورت گرفته است.

وی از تلاش برای پیدا کردن زمین مناسب برای جمعه بازار فعلی خبر داد و گفت: در حال حاضر به دنبال پیدا کردن زمین مناسب برای این بازار محلی هستیم.

موسوی وضعیت دوشنبه بازار زنجان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: وضعیت این بازار محلی مناسب است و مشکل خاصی در آن دیده نمی‎شود.

مدیر حمل و نقل و پایانه‎های شهرداری زنجان ساماندهی وضعیت جمعه بازار را همانند دوشنبه بازار مورد تاکید قرار داد و گفت: با رایزنی صورت گرفته با اداره راه و شهرسازی تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان نسبت به تعیین تکلیف این بازار محلی اقدام کنیم.

انتهای پیام/73007/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول