اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اجرای طرح جامع مسجد‌محوری در 143 مسجد استان زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه با هیئت امنای 143 مسجد استان در قالب طرح جامع مسجد‌محوری خبر داد.

اجرای طرح جامع مسجد‌محوری در 143 مسجد استان زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از اهداف طرح جامع مسجد محوری کمک و رسیدگی به مشکلات نیازمندان محلی است.

وی با بیان اینکه طرح جامع مسجدمحوری با تشکیل هسته‌های مردمی متشکل از امام جماعت‌، اعضای هیئت امنا، اعضای بسیج پایگاه مسجد و معتمدین محل اجرا می‌شود، اضافه کرد: از اقدامات هسته‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف در قالب طرح جامع مسجدمحوری جمع‌آوری کمک‌های مردم و توزیع آنها میان نیازمندان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یکی از اهدافی که در طرح جامع مسجدمحوری دنبال می‌شود، احیای کارکردهای مساجد بر اساس سنت و سیره پیامبر (ص) و همچنین استفاده از ظرفیت آنها به عنوان یک مرکز امداد کوچک است، تصریح کرد: تاکنون با هیئت امنای 143 مسجد استان در قالب این طرح حسنه انعقاد تفاهم‌نامه شده است.

وی با بیان اینکه طرح جامع مسجدمحوری در نقاط مختلف شهر اجرا می‌شود، افزود: کمک به خانواده‌های نیازمند و برطرف کردن مشکلات معیشتی خانواده‌های نیازمند از اهدافی است که با اجرای طرح جامع مسجد‌محوری دنبال می‌شود.

حسنلو با اشاره به اینکه سال گذشته 3 میلیارد و 290 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح جامع مسجدمحوری جمع‌آوری شد، تصریح کرد: این مبالغ با همکاری مساجد جمع‌آوری و در بین نیازمندان همان محل هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول