اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان:

90 درصد از دستگاه‌های شهر‌بازی زنجان فعال می‌شوند

مدیر‌عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: با اقدامات انجام شده طی چند روز آینده 90 درصد از دستگاه‌های شهر‌بازی زنجان فعال می‌شوند.

90 درصد از دستگاه‌های شهر‌بازی زنجان فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد ملک‌محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه زنجان اشاره کرد و افزود: استقبال صورت گرفته از این نمایشگاه مرهون عملکرد خوب رسانه‌ها است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه گل و گیاه برگزار شده در زنجان حاصل کار گروهی بوده است، افزود: زنجان در حال حاضر یک تیم کاری و با تجربه در امر برگزاری نمایشگاه گل و گیاه دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان تعداد غرفه‌های نمایشگاه گل و گیاه زنجان را 65 غرفه اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه با مشارکت حدود هفت استان برگزار شده است.

وی معرفی شهر زنجان به شرکت‌کنندگان و دیگر بازدید‌کنندگان از نمایشگاه گل و گیاه را از دستاوردهای حاشیه‌ای نمایشگاه دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده آنها از مناطق مختلف شهر زنجان بازدید می‌کنند و با ظرفیت‌های موجود آشنا می‌شوند.

ملک‌محمدی در پاسخ به سؤالی در مورد کمبود فضای سبز در مناطقی مانند فرودگاه یا سایر شهرک‌های کمتر برخوردار گفت: خرید زمین برای انجام پروژه بسیار هزینه‌بر است از این رو سازمان در هر زمینی که برای این منظور در اختیارش بگذارند، اقدام به کاشت فضای سبز می‌کند.

وی از دستور کار قرار داشتن افزایش 30 هکتاری فضای سبز زنجان خبر داد و گفت: 15 هکتار از این مقدار در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان تاکید کرد: در پایان شش ماه نخست سال‌جاری می‌توان 7 تا 8 هکتار از فضای سبز ایجاد شده را تحویل داد.

وی به باز بودن غرفه‌های واقع در شهر‌بازی اشاره کرد و افزود: گزارش‌های منتشر شده در مورد تعطیلی شهر‌بازی در رسانه‌ها درست نیست.

ملک‌محمدی به استاندارد‌سازی دستگاه‌های شهر‌بازی زنجان اشاره کرد و ادامه داد: باید متوجه بود که دستگاه‌های این شهر‌بازی با هماهنگی موجود بین ارگان‌های استاندارد و شهرداری زنجان مرحله به مرحله استاندارد‌سازی می‌شود.

وی با معتبر اعلام کردن کارت‌های صادر شده در سال گذشته برای استفاده از شهر‌بازی گفت: این کارت‌ها با کد‌بندی قابلیت شارژ و استفاده مجدد را دارند.

مدیر‌عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه تعطیل بودن شهر‌بازی بهتر از کار کردن دستگاه‌های پرخطر است، گفت: با اقدامات انجام شده طی چند روز آینده 90 درصد از دستگاه‌های شهر‌بازی زنجان فعال می‌شوند.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول