اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

واحد تجارت خارجی در سازمان جهاد کشاورزی زنجان ایجاد شود

معاون استاندار زنجان گفت: باید واحد تجارت خارجی در سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور رسیدگی به امر صادرات ایجاد شود.

واحد تجارت خارجی در سازمان جهاد کشاورزی زنجان ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه توسعه صادرات استان اظهار کرد: به منظور تسهیل امور تولیدکنندگان و صادرکنندگان از چهار سال گذشته موضوع پنجره واحد در گمرک استان زنجان مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با واردات و صادرات باید به صورت الکترونیکی لینک شده و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند، تصریح کرد: باید میز تخصصی گمرک نیز به منظور رفع همه مشکلات و از جمله پنجره واحد تشکیل شود.

معاون برنامه‏ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه باید یک واحد تجارت خارجی نیز در سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل شود، اضافه کرد: همچنین موضوعات صادرات محصولات کشاورزی در این حوزه رصد و بررسی شود.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه صادرات محصولات کشاورزی در استان زنجان ضعف داریم، ادامه داد: باید در این زمینه هدف‌گذاری‌های خوبی صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز با بیان اینکه در سه ماه نخست سال‌جاری محصولات کشاورزی قابل برداشت بسیار کم بوده است، یادآور شد: همچنین در سال‌جاری با سرمازدگی محصولات مواجه بودیم و بسیاری از محصولات از بین رفتند.

*افزایش صادرات محصولات کشاورزی فرآوری شده در زنجان

علی نهاوندی‌پور با بیان اینکه صادرات محصولات فرآوری شده در استان زنجان افزایش یافته است، افزود: صادرات محصولات سر درختی و باغات پایین آمده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر کشمش چهارمین محصول پر ارزش استان زنجان در بخش صادرات به شمار می‌رود.

مدیر شعب بانک انصار استان زنجان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد بانک‌های خصوصی استان افزود: در مجموع 13 بانک به عنوان بانک خصوصی در استان مستقر است که بیشتر این بانک‌ها باجه یا شعبه ارزی در استان ندارند.

مدیر شعب بانک توسعه صادرات استان زنجان نیز رسالت این بانک را فراهم آوردن امکانات لازم و گسترش فعالیت‌های صادرات غیر‌نفتی و مبادلات تجاری برشمرد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول