اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زنجان تاکید کرد

ضرورت شفاف‎سازی اقدامات توسط دستگاه‎های اجرایی زنجان

سرپرست فرمانداری زنجان گفت: دستگاه‎های اجرایی در زنجان نسبت به شفاف‎سازی اقدامات برای مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

ضرورت شفاف‎سازی اقدامات توسط دستگاه‎های اجرایی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان زنجان، اظهار داشت: مسئولین باید نسبت به اطلاع‎رسانی مناسب اقدامات خود برای مردم تلاش کنند.

وی به شفاف‎سازی مناسب اقدامات و عملکردهای مسئولین اشاره کرد و افزود: این حق مردم است که نسبت به اقدامات و عملکردها و همچنین واقعیت‎های موجود در شهر اطلاع یابند.

سرپرست فرمانداری زنجان با اشاره به مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان زنجان، یادآور شد: مسئولین باید نسبت به مشکلات موجود در تامین آب سالم برای مردم روستا تلاش بیشتری را انجام دهند.

وی پیگیری مشکلات تامین آب روستاییان را ضروری عنوان کرد و گفت: مردم روستا همانند مردم شهر باید از تامین آب سالم بهره‎مند باشند.

کاظمی رعایت موارد بهداشتی در تامین آب را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: سلامت مردم در تامین آب سالم مورد توجه جدی مسئولین قرار داشته باشد.

سرپرست فرمانداری زنجان خواستار حضور نمایندگان دستگاه‎های اجرایی شهرستان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شد و تاکید کرد: همه اعضای کارگروه باید احساس مسئولیت داشته باشند و با حضور خود در جلسات نسبت به تعیین تکلیف و شفاف‎سازی موضوعات اقدام کنند.

گفتنی است مقرر بود در این جلسه نماینده سرب و روی برای توضیح در مورد وضعیت این شرکت و آخرین اخبار انتقال این شرکت حضور داشته باشد که در این جلسه غایب بود و این موضوع موجب انتقاد سرپرست فرمانداری زنجان شد.

همچنین نماینده محیط زیست نیز در این جلسه حضور نداشت.

انتهای پیام/73007/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول