اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان:

توسعه تفرجگاه‌های شهر زنجان از رویکردهای شهرداری است

معاون خدمات شهری شهردار زنجان رویکرد شهرداری را توسعه تفرجگاه‌های این شهر اعلام کرد.

توسعه تفرجگاه‌های شهر زنجان از رویکردهای شهرداری است

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه شهرداری برای راه‌اندازی شهر‌بازی در محلی دیگر از شهر‌بازی فعلی اظهار کرد: پارک گلستان به صورت مشخص در این راستا حرکت می‌کند.

وی رویکرد شهرداری زنجان را توسعه تفرجگاه‌های شهر زنجان اعلام کرد و افزود: در این راستا اقداماتی انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان از دستور کار قرار گرفتن مشخص شدن محدوده باغ بوران در ضلع جنوبی کمربندی شمالی زنجان خبر داد و گفت: با تحویل آن مکان به شهرداری ارائه خدمات تفریحی در آنجا در دستور کار قرار گرفته است.

وی سرانه فضای سبز زنجان را 10 متر اعلام کرد و افزود: بر اساس قانون برنامه پنجم این سرانه باید به 12 متر برسد.

محمدی بر لزوم تجدید‌نظر در نرم‌های ارائه شده در مورد فضای سبز شهرها به صورت کشوری تاکید کرد و ادامه داد: آب و هوای شهری همانند زنجان اجازه افزایش سرانه فضای سبز را به بیشتر از این ارقام می‌دهد که باید مد‌نظر قرار گیرد.

وی حفظ باغ‌های اطراف شهر زنجان را از اولویت‌ها اعلام کرد و گفت: باید ضمن حفظ ظرفیت‌های موجود فضای سبز تا حد توان به گسترش این فضا اقدام شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان به افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شش ایستگاه در زنجان فعال است.

وی استاندارد آتش‌نشانی شهرها را برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه عنوان کرد و ادامه داد: با پایان عملیات اجرایی دو ایستگاهی که زمین آن تحویل گرفته شده است طی پنج سال آینده زنجان وضعیت خوبی را در این موضوع خواهد داشت.

محمدی با اشاره به تجهیزات اضافه شده به ناوگان آتش‌نشانی تصریح کرد: این تجهیزات پاسخگوی نیاز شهر زنجان است ضمن اینکه با این تجهیزات به نقاطی در خارج از حریم شهر نیز خدماتی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول