اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هزینه‌های گزاف برای دلربایی در خیابان‌های زنجان

این روزها وقتی گذرت به میادین و مراکز اصلی شهر زنجان می‌افتد با چهره‌های تزئین شدن و بزک کرده بسیاری روبه‌رو می‌شوی که نشان از هزینه‌های گزاف برای دلربایی در خیابان‌های شهر دارد.

هزینه‌های گزاف برای دلربایی در خیابان‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، این روزها با آغاز فصل تابستان و گرم شدن هوا برخی از افراد با صورت‌های بزک کرده در میادین اصلی شهر زنجان حاضر می‌شوند.

چهار‌راه سعدی زنجان مرکز مد لباس و چهره‌های رنگ کرده است که چشم هر بیننده خوش‌انصافی را رنج می‌دهد.

زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و شهر غواصان دریادل از جولان چنین افرادی که اکثراً هم دانشجویان غیر‌بومی هستند، رنج می‌کشد، این رنج کشیدن را زمانی بیشتر احساس می‌کنی که فردی از پیشت رد می‌شود و زیر لب نسبت به چنین وضعیتی اعتراض دارد.

البته باید گفت در روزگاری که همه چیز با ملاک زیبایی سنجیده می‌شود و یافتن کار، ازدواج و تحسین و تمجید افراد بر مبنای زیبایی ظاهری آنها صورت می‌گیرد، نباید از دیدن افرادی که برای دلرباتر شدن هزینه‌های فراوانی را صرف می‌کنند، متعجب شد.

مدل‌های عجیب آرایش مو و صورت و عجیب‌تر لباس‌های جوانان اگر چه در مقایسه با برخی از استان‌های کشور مطلوب‌تر است، اما این چهره‌ها چنان در چشم می‌زند که باید گفت و نوشت.

آرایش‌های غلیظ غربی، خلیجی و عربی چنان رواجی در بین برخی جوانان پیدا کرده است که هر کس بدون آرایش در خیابان حضور می‌یابد، احساس بدی پیدا می‌کند، چراکه در حال حاضر وضعیت به گونه‌ای شده است که در چهار‌راه سعدی نمی‌توانی به راحتی قدم بزنی و از خرید خودت راضی باشی.

*اجرای طرح حجاب و عفاف در زنجان

اگر چه فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از اجرای طرح عفاف و حجاب در تابستان خبر می‌دهد، اما این طرح نیز نتوانسته چهار‌راه سعدی را از سالن مد بودن دور کند.

طرح عفاف و حجاب همچون سال‌های گذشته در زنجان در حال اجراست و تذکر لسانی از راهکارهای پلیس برای مقابله با این افراد است اگر چه در صورت تشخیص پلیس برای عنوان بدحجابی این افراد به قوه قهریه نیز ارجاع داده می‌شوند.

علیرضا صالحی مشکل شهر زنجان را وجود افراد غیر‌بومی می‌داند و معتقد است: بسیاری از جرائم زنجان توسط غیر‌بومی‌ها انجام می‌شود.

وی از اجرای طرح انتظام‌بخشی و ارتقای امنیت اخلاقی در زنجان خبر داد و گفت: با فروشندگان بد‌حجاب نیز برخورد می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان اضافه کرد: در حوزه حجاب و عفاف تنها کار پلیس کارساز نیست بلکه باید سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز پای کار آمده و به نحو مطلوبی در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی از برخورد پلیس با افرادی که حیوانات مینیاتوری با خود حمل می‌کنند خبر داد و افزود: عمده این نوع حیوانات به ویژه سگ از نظر دین مبین اسلام نجس هستند.

صالحی برخورد با افرادی که با ایجاد آلودگی صوتی موجبات ناراحتی شهروندان را فراهم می‌کنند از برنامه‌های پلیس عنوان کرد و گفت: اعمال قانون متناسب با جرم افراد از سوی پلیس صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73003/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول