اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

چینش مدیریت‌های لایق و متبحر از اولویت‌های شهر زنجان است

منتخب شورای شهر زنجان اولویت نخست را در آغاز کار چینش مدیریتی لایق و متبحر عنوان کرد و گفت: مدیریت‌های شهرداری باید منطبق با تخصص‌ها و تحصیلات انتخاب شوند.

چینش مدیریت‌های لایق و متبحر از اولویت‌های شهر زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خدادادی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن بیان دیدگاه‌ها و اولویت‌های مورد نظر خود برای حل مشکلات شهر زنجان به سؤالات ما پاسخ داد.

منتخب شورای شهر زنجان به مشکلات موجود در شهر زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: حل این مشکلات نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت‌ها است.

وی با بیان اینکه حل بسیاری از مشکلات به مسائل مالی بستگی دارد، افزود: درآمد سرانه مردم و شهرداری زنجان کم است.

خدادادی سوء مدیریت و سوء تدبیر را در هزینه‌کرد از دیگر مشکلات دانست و اضافه کرد: شهرداری زنجان از حضور نیروهای متخصص در حوزه عمران و معماری خالی است.

وی به مشکلات موجود در برخی نقاط شهر از جمله مناطق کم‌تر برخوردار اشاره و تصریح کرد: می‌توان با انجام پروژه‌هایی مثل پارک‌های 500 متری برخی معضلات را در این نقاط کاهش داد.

منتخب شورای شهر زنجان اضافه کرد: سیمای شهری باید تعریف خاص خود را داشته باشد به طوری که ارتفاع و لبه شهر باید طبق قانون تعریف شده‌ای رشد کند.

وی به سابقه خود در بدنه شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: عدم حاکمیت شایسته‌سالاری در شهرداری زنجان موجب فرصت‌سوزی و از بین رفتن ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادانی شده است.

خدادادی نخستین آیتم لازم برای توسعه شهری را نیروی انسانی ماهر عنوان و اضافه کرد: این مولفه مهم‌تر از منابع مالی و برنامه‌ریزی است.

وی اولویت نخست را در آغاز کار چینش مدیریتی لایق و متبحر عنوان کرد و افزود: مدیریت‌های شهرداری باید منطبق با تخصص‌ها و تحصیلات انتخاب شوند.

منتخب شورای شهر زنجان داشتن شاخص برای انتخاب شهردار را مهم دانست و تاکید کرد: شهردار زنجان باید منطبق با شاخص‌ها انتخاب شود.

وی شهرداری را یک بنگاه اقتصادی برشمرد که باید توان درآمدزایی و اداره خود را داشته باشد، از این رو مدیر این بنگاه باید توان این کار را داشته باشد.

خدادادی با بیان اینکه نگاه‌های قطبی انجام شده به شهر زنجان ناخواسته بوده است، ادامه داد: باید قبول کرد درآمد مناطقی از شهر نسبت به مناطق دیگر کم است از این رو این امور و هزینه‌کردها باید مدیریت شود.

وی با تاکید بر توانمندی شهردار فعلی در مقایسه با شهردار با تحصیلات دیپلم قبلی تصریح کرد: اداره روزمره شهرداری با توجه به مهلت یک ساله از نقدهایی است که می‌توان به مدیریت فعلی زنجان وارد کرد.

منتخب شورای شهر زنجان شجاعت را از ویژگی‌های لازم برای یک شهردار دانست و تصریح کرد: شهردار باید توان دفاع از جایگاه شهرداری را در مقابل دستگاه‌های عریض و طویل دولتی برای گرفتن حق و حقوق مردم داشته باشد.

وی حوزه ریاست شورا را از دیگر مسائل مطرح شده طی روزهای اخیر و بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات عنوان کرد و گفت: امید فراوان برای تعامل و همدلی اعضای شورای منتخب دارم تا فرصت‌های موجود هدر نرود.

خدادادی با اشاره به مطرح شدن تقسیم‌بندی‌های گروهی در شورا اضافه کرد: یادمان باشد که گروهی شدن شورا موجب تحلیل رفتن ظرفیت‌های شورا می‌شود چراکه عملاً نیروی گروه کنار گذاشته شده صرف از بین بردن کارآیی گروه دیگر می‌شود.

وی به توانمندی و سابقه مدیریتی درخشان اعضای منتخب شورای شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: اگر دقت لازم صوت نگیرد ظرفیت این جمع پرت می‌شود.

منتخب شورای شهر زنجان تاکید کرد: عضو یک شورای شهر موفق و کارآمد بودن به مراتب بهتر از ریاست بر شورای ناموفق و غیر کارآمد است.

وی بیکاری را از مهم‌ترین معضلات شهر زنجان دانست و اضافه کرد: مدیران و مسئولان شهری با کمک به رونق اقتصادی شهر به حل معضلات دیگر هم کمک می‌کنند.

گفتنی است، سعید خدادادی خمسه متولد سال 47 محله دروازه ارک زنجان، بزرگ شده فرودگاه و هم‌اکنون ساکن بسیجیان زنجان است که در انتخابات 24 خرداد با کسب 9 هزار و 543 رای به عضویت شورای شهر زنجان درآمده است.

وی دانشنامه کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آزاد زنجان گرفته و هم‌اکنون در دانشگاه‌های آزاد این استان مشغول تدریس است.

سعید خدادادی هم‌اکنون شهردار شهر زرین‌آباد در  شهرستان ایجرود است.

انتهای پیام/73004/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول