اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

مجمع خیران مسکن‌ساز تعامل خود را با دستگاه‌های اجرایی بیشتر کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مجمع خیران مسکن‌‌‌‌‌‌ساز تعامل خود را با دستگاه‌های اجرایی این استان بیشتر کنند تا در فعالیت‌های خود موفق‌تر عمل کنند.

مجمع خیران مسکن‌ساز تعامل خود را با دستگاه‌های اجرایی بیشتر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین صبح امروز در دیدار با جمعی از اعضای خیران مسکن‌ساز استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: خیران قزوینی در کمک کردن به نیازمندان و محرومان این استان نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات برخی از خانواده‌های نیازمند برای تأمین مسکن افزود: خیران استان قزوین می‌توانند مشکلات مسکن نیازمندان را با کمک‌های مالی برطرف کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خیران استان قزوین همواره در کمک کردن به نیازمندان پیشگام هستند، بیان کرد: تاکنون آنان در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت مسجد، مسکن و مدرسه برای محرومان کمک‌های خوبی را کرده‌اند.

باریک‌بین اضافه کرد: در بین شما خیرانی هستند که در کارهای خیر و رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان تلاش و همت زیادی می‌کنند که باید این تلاش بیشتر برای رسیدگی به وضعیت مسکن نیازمندان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه خیران می‌توانند با کمک کردن به ساخت مسکن نیازمندان رضایت خداوند را کسب کنند، عنوان کرد: آنان با تحقق این عمل در دنیا و آخرت سعادتمند می‌شوند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: مجمع خیران استان قزوین با برقراری ارتباط و هماهنگی بیشتر با دستگاه‌های اجرایی این استان می‌توانند در فعالیت‌های خود موفق‌تر شوند.

باریک‌بین ضمن تأکید بر رسیدگی بیشتر به نیازمندان و خدمت‌گزاری بدون ریا تصریح کرد: این ملت هوشیار و بصیر در تمام عرصه‌ها حضوری تأثیرگذار دارد که نمونه آن خلق حماسه سیاسی در انتخابات بود که دشمنان این نظام را مأیوس کرد.

وی ضمن عرض تبریک مجدد به رئیس جمهور منتخب و دولت جدید خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت جدید با برنامه‌های صحیح بتواند برای کنترل تورم و رفع مشکلات مردم گام‌های خوبی بردارد.

تحویل 122 مسکن به نیازمندان در قزوین

علی صادقی‌نیارکی، مدیرعامل مجمع خیران مسکن‌ساز استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجمع بیان کرد: مجمع خیران مسکن‌ساز این استان در سال گذشته 300 تقاضا برای مسکن داشته که توانسته با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین 122 مسکن را تکمیل کرده و به نیازمندان تحویل دهد.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول