اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتی و تنگستان خواستار شد

احیای وزارت مسکن و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

نماینده‌مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس‌ خواستار تغییر، وزارت راه وشهرسازی به وضعیت سابق و احیاء سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شد.

احیای وزارت مسکن و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی پورفاطمی صبح امروز در نشست تعدادی از فعالان سیاسی فرهنگی و حامیان روحانی دربخش بردخون اظهار داشت: روحانی از چهره‌های برجسته، آگاه و مطلع است و نسبت به حوزه‌ها و مسائل و موضوعات کشور و دنیا مسلط است و تاکید دارد از نیروهای‌ متخصص با دیدگاه‌های‌ مختلف در دولت استفاده شود.

وی افزود: در ایجاد این حماسه‌ ملی رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش‌ اساسی و مهمی داشتند و مردم نیز به منویات ‌مقام معظم رهبری پاسخ دادند.

نماینده‌ مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس، تغییرات مثبت پس از انتخابات را برشمرد و گفت: نباید با دنیا قهر باشیم و باید روابط را ‌گسترش دهیم که اکنون دول‌ خارجی نسبت به انتخاب ما احترام می‌گذارند و خواستار تعامل و حسن رابطه هستند و وضعیت بازار و سرمایه به سوی توسعه و پیشرفت می‌رود.

پورفاطمی با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: مردم اکنون با مشکلات به ویژه گرانی قیمت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و باید با تدبیر کمبودها را رفع کنیم.

این نماینده مجلس خواستار تغییر، وزارت راه وشهرسازی به وضعیت سابق و احیاء سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شد.

پورفاطمی با تجلیل از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر گفت: در این دوره92 درصد از نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی در شهر و روستا برای عضویت در شوراهای اسلامی تأیید صلاحیت شدند.

در ادامه مسئول ستاد حامیان دکتر روحانی در بردخون گفت: مردم بار دیگر امیدی تازه پیدا کرده‌اند و از انتخاب دکتر روحانی و مشی اعتدالی، خرسند و شادمان هستند.

ظهیر محمودی افزود: انتظار داریم افرادی در مسئولیت‌ها استفاده شود که تفکر اعتدالی و اصلاح طلبی داشته و بومی هر شهر و منطقه باشند و بتوانند خواسته‌ها و مطالبات مردم را منعکس و عملی کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول