اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

مدارس روستایی شهرستان بهار نیازمند ورود خیرین است

مدیر آموزش و پرورش بهار گفت: مدارس روستایی نیازمند اعتبارات است که باید خیرین در روستاها نیز فعال شوند.

مدارس روستایی شهرستان بهار نیازمند ورود خیرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی ظهر امروز در نشست اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بهار اظهار داشت: مدرسه‌سازی از جمله اعمال خیر نیک و ماندگاری است که اهل علم و معرفت با شناخت اهمیت و ارزش‌گذاری آن سعی می‌‌کنند در این عرصه وارد شده و با ساخت مدرسه و تجهیز و نوسازی آن گامی جدی در تعلیم و تربیت نسل آینده بردارند.

وی از مجمع خیرین با عنوان بازوان توانمند دولت در ساخت مدارس و نوسازی آن یاد کرد و گفت: این مجمع با هدف آشنا کردن افراد جامعه با باقیات‌الصالحات، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی، به ثمر نشاندن نیات شرعی واقفان و خیرین و کمک مستمر به دولت در مدرسه‌سازی عملکرد مطلوبی داشته است.

مدیر آموزش و پرورش بهار گفت: خیران با روح و قلب انسان‌ها سر و کار دارند و برای ماندگاری روح متعالی انسانی با مال خود جهاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش جایگاه خاصی در تربیت انسان‌ها دارد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و پرورش جزو سرمایه‌گذاری‌های با ارزش به‌ شمار می‌آید.

زارعی از سرمایه انسانی به‌ عنوان ارزشمندترین سرمایه هر کشور برای توسعه و پیشرفت نام برد و تربیت سرمایه‌های انسانی کارآمد را نیاز اصلی ارتقا شاخص‌های آموزشی در کشور دانست.

مدیر آموزش و پرورش بهار با اشاره به اینکه فرهنگ مدرسه‌سازی به سمت یک فرهنگ عمومی در حال پیشرفت است تأکید کرد: رسانه‎ها، نظام آموزشی کشور، خانواده و جامعه در ایفای این نقش مهم می‎توانند بسیار مثمر ثمر باشند.

وی اظهار داشت: مدرسه قرآنی امام علی (ع) بهار با کمبود فضا مواجه است و پروژه فضل‌الهی خورشیدی برای تکمیل، به اعتبار 250 میلیون تومانی نیاز دارد که خانواده خیر شهید سلیمانی برای تکمیل پروژه قول مساعد داده است.

زارعی اضافه کرد: مدارس روستایی نیازمند اعتبارات است که باید خیرین در روستاها نیز فعال شوند.

انتهای پیام/2499/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول