اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف نیشابور:

همیاری خیران بازویی توانمند در تمام عرصه‌های کشور است

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با بیان اینکه توسعه امکانات در بقاع متبرکه راهکاری تأثیرگذار در گردشگری مذهبی است، گفت: همیاری خیران در همه عرصه‌های کشور به عنوان بازویی توانمند همگام با اهداف مسئولان قابل تقدیر است.

همیاری خیران بازویی توانمند در تمام عرصه‌های کشور است

حجت‌الاسلام محمد ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: در شهر بار نیشابور چهار بقعه متبرکه وجود دارد و بازسازی این اماکن مقدس با حمایت خیران رشد خوبی دارد.

وی افزود: بازسازی بقعه امامزاده سید حمزه(ع) معروف به باغ‌چاه این شهر توسط سیدابراهیم حسینی خیر باری در حال انجام است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با اشاره به اینکه این خیر نیک‌اندیش با هماهنگی با اوقاف نیشابور تصمیم به آبادانی این امامزاده گرفت، ابراز کرد: این خیر با صرف بیش از 120 میلیون ریال تاکنون دیوارها، ساختمان امامزاده و ساخت در و پنجره برای آرامگاه را به اتمام رسانده است.

ذاکری تأکید کرد: توسعه امکانات و تجهیزات اولیه در بقاع متبرکه و امامزادگان راهکاری تأثیرگذار در گردشگری مذهبی به شمار می‌رود و مهیا شدن این مهم در این اماکن بهترین بستر بر اشاعه آموزه‌های دینی و ارزش‌های معنوی قلمداد می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت حمایت و همگرایی همه‌ جانبه تمام مردم و مسئولان برای اجرایی شدن این امر، تصریح کرد: تکمیل بازسازی آرامگاه سید حمزه(ع) نیازمند کمک همه شهروندان و اهالی شهر بار است.

ذاکری افزود: آبادانی و ایجاد فضایی نشاط‌‌آور در محیط زندگی به‌ویژه در بخش جذب گردشگری مذهبی کاری بنیانی محسوب می‌شود و شهر بار با توجه به وجود جاذبه‌های طبیعی، استعداد جذب گردشگر را نیز در بخش مذهبی دارد.

انتهای پیام/70004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول