اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان خبر داد

رفع نیازهای آموزش و پرورش با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: امیدواریم با مشارکت بیشتر خیرین مدرسه‌ساز نیازهای آموزش و پرورش برای ساخت و ساز فضاهای آموزشی برطرف شود.

رفع نیازهای آموزش و پرورش با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سجاد معین عصر امروز در نخستین گردهمایی مشترک مسئولان مشارکت‌های مردمی و روابط عمومی‌های ادارات‌کل نوسازی کشور در خرم‌آباد با اشاره به اینکه خدمات با ارزش خیرین مدرسه‌ساز باید بیشتر اطلاع‌رسانی شود، گفت: تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز باید در راستای ارج نهادن به خدمات خیرین انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه کار خیرین مدرسه‌ساز، ماندگار بوده، افزود: این کار ثواب دنیوی و اخروی بی‎پایان دارد و آثار آن در نسل‌های آینده هم متجلی می‌‌شود.

معین با بیان اینکه خدمات باارزش خیرین مدرسه‌ساز بیشتر اطلاع‌رسانی شود، اذعان داشت: با اطلاع‌رسانی بیشتر خیرین بیشتری جذب می‌شود.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه مشارکت خیرین مدرسه‌ساز به معنی همگانی کردن فرهنگ مشارکت در امور خیر و توسعه علم و دانش و توجه به آینده فرزندان این مرز و بوم است، یادآور شد: حجم و گستردگی خدمات خیرین جای تقدیر دارد و وظیفه روابط عمومی این است که در این زمینه تبلیغ و اطلاع‌رسانی بیشتری انجام دهند.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه فراهم کردن بستر لازم برای تعلیم و تربیت کار ارزشمند و جزو بهترین کارهاست، عنوان کرد: خیرین مدرسه‌ساز کارهای بزرگی را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/2304/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول