اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 120 یتیم بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد

حیدری: به انتظار حضور سبز خیرین نشسته‌ایم

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تعداد ایتام بدون حامی در استان را 120 یتیم عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون نیازمند یاری سبز خیرین و نیکوکاران هستیم.

حیدری: به انتظار حضور سبز خیرین نشسته‌ایم

مصیب حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 102 یتیم زیر 18 سال بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که نیازمند حمایت حامیان و خیرین نیکوکار هستند.

وی نقش رسانه‌ها در جذب حامیان و اطلاع‌رسانی در این خصوص را مهم برشمرد و عنوان کرد: اصحاب رسانه به منظور یاری ایتام و رفع مشکلات آن‌ها این نهاد را حمایت کنند.

سخنگوی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که یتیم‌نوازی یک سنت حسنه است و پیامبر اسلام (ص) بر این اصل تأکید داشته‌اند، تصریح کرد: پیامبر اسلام و ائمه اطهار همواره به یتیم‌نوازی اهتمام داشتند و کمیته امداد امام خمینی نیز با تأسی از آن‌ها به این امر مهم توجه ویژه داشته و دارد.

این مسئول تصریح کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری 293 حامی سرپرستی 341 نفر از ایتام تحت حمایت را عهده‌دار شدند. 

وجود 4418 یتیم در کهگیلویه و بویراحمد

وی، میزان کمک‌های حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی در سه ماهه اول سال‌جاری را سه میلیارد و 210 میلیون و 320 هزار ریال عنوان کرد و گفت: سرانه پرداختی ماهیانه به هر یتیم در استان 480 هزار ریال است.

حیدری تعداد حامیان ایتام کمیته امداد امام خمینی استان را چهار هزار و 418 نفر عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون چهار هزار و 61 یتیم تحت حمایت داریم که حامیان ایتام سرپرستی سه هزار و 132 نفر از این ایتام را برعهده دارند.

حیدری تصریح کرد: در حال حاضر 102 یتیم زیر 18 سال بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که نیازمند حضور سبز خیرین و حامیان هستند.

مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که نگهداری حامیان از مهمترین برنامه‌های این نهاد حمایتی است، گفت: هدف اصلی طرح اکرام ایتام این بوده که با کمک خیرین و حامیان نیکوکار نیازهای اساسی و اصلی ایتام برآورده شود و مشکلات آن‌ها رفع تا با رسیدن به توانمندی از چرخه حمایتی خارج شوند.

حیدری تصریح کرد: تلاش کمیته امداد امام خمینی بر این بوده که با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی شاهد حامی‌دار شدن تمامی ایتام زیر 18 سال و افزایش سرانه کمک‌های حامیان به ایتام است.

وی با بیان این‌که حامیان ایتام همکاری خوبی با کمیته امداد امام خمینی دارند، اظهار داشت: حامیان علاوه بر کمک‌های ماهیانه در سرفصل‌های دیگر از جمله تأمین جهیزیه، خدمات عمرانی و فرهنگی نیز همواره یاری‌گر کمیته امداد امام خمینی هستند.

حیدری با اشاره به سخن پیامبر (ص) که فرموده‌اند کفالت کننده یتیم در بهشت در کنار من است، بسنده کرد و گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و فضیلت‌های پر خیر و برکت این ماه منتظر حضور سبز همه خیرین، نیکوکار و اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های سایر اداره‌ها در راه یاری رساندن به ایتام و سایر نیازمندان هستیم.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول