اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد

عضویت 134 نفر در مجمع خیرین سلامت قزوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین از عضویت 134 نفر در مجمع خیرین سلامت در این استان خبر داد.

عضویت 134 نفر در مجمع خیرین سلامت قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر زینالو ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای مجمع خیرین سلامت استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت در استان قزوین 134 نفر عضو دارد که 13 نفر آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این خیرین در کمک و تجهیز ساخت بخش قلب و شیمی‌درمانی و نیز همکاری با مسئولان بخش سلامت در استان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز در این مراسم طی سخنانی با تأکید بر اهمیت کار خیرین بخش سلامت در قزوین گفت: خیرین استان قزوین که فعالیت‌های نوع‌دوستانه زیادی انجام می‌دهند، در بخش سلامت نیز نقش مهم و مؤثری ایفا می‌کنند.

آیت‌الله هادی باریک‌بین گفت: امروز در کشور و استان قزوین خیرین نیکوکار و متدینی وجود دارند که در تمام قسمت‌هایی که برخی از افراد جامعه به آنان نیازمند هستند، فعالیت چشمگیری دارند.

وی افزود: خیرین در ساخت مسجد، مدرسه، کمک به نیازمندان آبرومند و بخش سلامت و بهداشت به مردم نیازمند خدمت می‌کنند که جای بسی شکرگزاری و قدردانی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش مهم خیرین بخش سلامت در استان قزوین خاطرنشان کرد: خیرین سلامت در بخش بهداشت و درمان با توجه به توان مالی خود، بخشی از درآمد شخصی را صرف بهداشت و سلامت جامعه و تجهیز درمانگاه ها و بیمارستا‌های استان قزوین می‌کنند.

باریک‌بین تصریح کرد: در جامعه افراد نیازمندی زندگی می‌کنند که توان پرداخت هزینه‌های درمان خود را ندارند و بنابر این عمل خیرین بخش سلامت، کاری ارزشمند و نزد خداوند متعال از اجر فراوانی برخوردار است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در استان قزوین نیز مانند دیگر استا‌ن‌های کشور خیرین متدین و امینی فعال هستند که سال‌ها در رفع مشکلات بیماران استان پیشگام بوده‌اند و نقش مهمی در سلامت و بهداشت استان ایفا می‌کنند.

باریک‌بین با اشاره به آیات و احادیث مرتبط با انفاق و کمک به افراد نیازمند، گفت: در کتاب آسمانی قرآن، روایات و احادیث پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) سفارش زیادی به یاری رساندن به هم‌نوعان نیازمند شده است.

در این دیدار همچنین اسماعیل غنیان، معاون استانی مجمع خیرین کشور در رابطه با فعالیت‌های این مجمع در سطح کشور گفت: مجمع خیرین کشور در بخش سلامت و بهداشت در ساخت مراکز بهداشتی و اهدای دستگا‌های درمانی برای بیماران گام‌های مؤثری برداشته است.

انتهای پیام/77010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول