اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کمک 200 میلیون ریالی خیرین فارسانی در طرح رضوان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم خیر این شهرستان در راستای اجرای طرح رضوان بیش از 200 میلیون ریال به این نهاد کمک کردند.

کمک 200 میلیون ریالی خیرین فارسانی در طرح رضوان

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مردم خیر استان همزمان با مراسم معنوی اعتکاف بیش از 710 میلیون ریال به این نهاد کمک کردند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها در قالب درآمدهای صندوق صدقات و فروش قبض از سوی مساجد بوده است، گفت: کمک‌های مردم در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

رستگار از کمک 17 میلیون ریال مردم در ایام اعتکاف خبر داد و افزود: مردم خیر استان همزمان با مراسم معنوی اعتکاف 17 میلیون ریال از طریق صندوق‌های صدقات و 693 میلیون ریال از طریق قبوض مساجد به کمیته امداد پرداخت کرده‎اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از کمک 200 میلیون ریالی مردم خیر فارسان در طرح رضوان خبر داد و گفت: مردم خیر این شهرستان در راستای اجرای طرح رضوان بیش از 200 میلیون ریال به این نهاد کمک کردند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال 92 تاکنون مردم خیر این شهرستان با کمک به احداث، تعمیر و تکمیل واحدهای مسکونی نیازمندان و مددجویان این شهرستان با کمیته امداد همکاری کرده‌اند.

رستگار ادامه داد: این در حالی است که خیران سال گذشته 650 میلیون ریال در قالب طرح رضوان برای تامین مسکن مددجویان کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به‎عنوان حلقه اتصال نیازمندان، خیران و نیکوکاران محسوب می‌شود تا بتواند نیت‌های خیر نیکوکاران را جامعه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول