اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زیرکوه خبر داد

2280 خانوار در زیرکوه زیرپوشش امداد قرار دارند

مدیر کمیته امداد امام خمینی زیرکوه گفت: تعداد 2 هزار و 280 خانوار در زیرکوه زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان قرار دارند.

2280 خانوار در زیرکوه زیرپوشش امداد قرار دارند

خداداد مظاهری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تعداد 2 هزار و 280 خانوار با جمیعت 5 هزار و 603 نفر در شهرستان زیرکوه زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی ادامه داد: از مجموع مددجویان زیرپوشش امداد زیرکوه تعداد 214 خانوار با جمعیت 551 نفر شهری و تعداد 2 هزار و 6 خانوار با جمعیت 5 هزار و 52 نفر روستایی هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری تعداد چهار خانواده و تعداد 20 نفر از فرزندان مددجو خودکفا و از چرخه حمایت امداد زیرکوه خارج شدند.

مظاهری‌فر با بیان اینکه در سال جاری تعداد 27 خانواده جدید زیرپوشش امداد قرار گرفته‌اند، گفت: از این تعداد 14خانوار به دلایل مختلف از زیر پوشش خارج شده‌ که هشت خانواده به دلیل فوت، 2 خانوار حمایت توسط نهادهای دیگر، یک خانوار به دلیل بازگشت سرپرست و سه خانوار به دلیل مهاجرت از زیرپوشش خارج شدند.

اهدای جهیزیه در سه ماه نخست امسال 60 میلیون ریال بوده است

وی متذکر شد: از ابتدای امسال تاکنون شش سری جهیزیه به نوعروسان زیر‌پوشش امداد زیرکوه اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی زیرکوه ارزش ریالی اهدای جهیزیه را 60 میلیون ریال برشمرد و گفت: همچنین یک مورد هدیه ازدواج به مبلغ 3 میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

مظاهری‌فر یاد‌آور شد: در سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده امداد تعداد 31 نفر از فرزندان مددجوی زیر پوشش از خدمت نظام وظیفه معاف شدند.

وی ادامه داد: فرزندان مددجوی زیرپوشش که از خدمت نظام وظیفه معاف می‌شوند پس از دریافت کارت معافیت و در راستای توانمند‌‌سازی با شرکت در دوره‌های آموزشی از تسهیلات اشتغال این نهاد می‌توانند استفاده کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زیرکوه اذعان داشت: تعداد 60 کارگاه آموزشی از جمله دوره‌های بهداشتی فردی، بهداشت محیط ، آشنائی با بیماری‌های واگیردار و مواد مخدر برگزار شده است که تعداد 2 هزار و 400 نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

انتهای پیام/69008/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول