اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

افزایش کنترل و نظارت در بازار زنجان طی ماه رمضان

استاندار زنجان بر کنترل و نظارت در بازار استان زنجان طی ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

افزایش کنترل و نظارت در بازار زنجان طی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: کالاهای اساسی بدون دغدغه با مدیریت و به فراوانی در اختیار مردم قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه در زمینه تامین مواد مورد نیاز مردم هیچ نگرانی در استان زنجان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: قیمت کالاها نیز کنترل شده، معقول و قابل قبول است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه برخی از کالاها کمترین افزایش قیمت اتفاق افتاده، تصریح کرد: این افزایش قیمت‏ها نیز با کارهای کارشناسی اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه باید نظارت‏ها و مدیریت در ایام ماه مبارک رمضان دقیق‏تر از گذشته باشد، اضافه کرد: موضوع بازار همواره مورد تاکید، توجه و حساسیت است و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این حساسیت بیشتر می‏شود.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه باید تمهیدات بیشتر و برنامه‏ریزی دقیق‏تری در ایام ماه مبارک رمضان صورت گیرد، یادآور شد: کنترل بازار در این ماه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این مسئول با بیان اینکه انتقال دولت به دولت منتخب ممکن است فضایی ایجاد کند که برخی از سوداگران به نفع خود اقداماتی را انجام دهند، ادامه داد: این موضوع شرایط را بیش از پیش حساس‏تر می‏کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید شرایط بازار به گونه‏ای باشد که کسی سوء استفاده نداشته باشد، بیان داشت: نباید مردم در این زمینه نگرانی داشته باشند.

وی در زمینه قیمت تاکسی‏ بیسیم و آژانس‏ها نیز تاکید کرد: باید تعیین نرخ جدید با کار کارشناسی صورت گیرد.

رئوفی‏نژاد همچنین قیمت جدید 250 تومان برای تاکسی‏‎ها و 200 تومان را برای اتوبو‏س‏ها تایید کرد.

* تولید 220 هزار تن گندم در زنجان

در ادامه این جلسه معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری تولید 220 هزار تن گندم پیش‏بینی شده، تصریح کرد: در زمینه سن زدگی نیز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و کاملا این آفت کنترل شده است.

جواد تاراسی اذعان داشت: تشویقات لازم به منظور خرید گندم در استان زنجان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 300 مورد جوجه‏ریزی در استان زنجان صورت گرفته، ادامه داد: در این زمینه 10 درصد افزایش تولید داشتیم.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان متذکر شد: در حال حاضر در هر کیلو نهاده دامی 250 تومان افزایش قیمت مشاهده می‏شود و این موضوع تبعاتی در تولید جوجه خواهد داشت.

انتهای پیام/73006/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول