اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست سال ‌جاری انجام شد

اجرای موفق طرح نظارت بر بازار نقده

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: اجرای طرح نظارت بر بازار نقده در سه ماهه نخست سال‌ جاری با موفقیت اجرا شده است.

اجرای موفق طرح نظارت بر بازار نقده

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده، قربان انوشه صبح امروز در مراسم تجلیل از اصناف نقده که با حضور رئیس شورای شهر، شهردار، فرماندار، اعضای کمیسیون نظارت، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی، رؤسای اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و 151 نفر از بازاریان نقده در محل ساختمان امور صنفی نقده برگزار شد، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت نقده در کنترل بازار و ساماندهی مجمع امور صنفی موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به توسعه و ارتقای عملکرد حوزه‌های صنفی نقده تصریح کرد: در سه ماه نخست سال ‌جاری اداره صنعت، معدن و تجارت نقده با همکاری اصناف این شهرستان طرح‌های نظارتی خود را به نحو احسن اجرا کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده اجرای طرح تنظیم بازار را بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا، کارشناسان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت نقده با هدف رفاه حال همشهریان و با پیگیری و نظارت مستمر به وظایف خود به خوبی عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان تقاضای کالاهای اساسی سبد خانوار افزایش می‌یابد بنابراین نظارت بر بازار در این ایام ضروری است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده با اشاره به خلق حماسه سیاسی توسط اصناف نقده خاطرنشان کرد: اصناف این شهرستان همگام با اصناف سایر نقاط ایران در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد ماه سال‌ جاری نقش بزرگی داشتند.

انوشه تأکید کرد: پس از خلق حماسه سیاسی در کشور، اصناف نقده آمادگی خود را برای خلق حماسه اقتصادی در سال‌ جاری اعلام کردند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه، 12 نفر از اصناف نقده تجلیل شدند.

انتهای پیام/61010/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول