اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

قیمت اقلام نمایشگاه ضیافت رمضان مناسب‌تر از بازار است

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان گفت: اقلام نمایشگاه ضیافت رمضان این شهرستان از قیمت مناسب‌تری برخوردار بوده و رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

قیمت اقلام نمایشگاه ضیافت رمضان مناسب‌تر از بازار است

اسماعیل عامری گلستان عصر امروز در حاشیه نمایشگاه طرح ضیافت که به‌مناسبت ماه رمضان افتتاح شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ارائه اقلام اساسی مورد نیاز به خانوارها بوده تا بتوانند با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند.

وی افزود: قطعا برگزاری چنین نمایشگاهی که محصولات موجود در آن با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شود مورد استقبال شهروندان قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ چون محصولات به طور مستقیم و بدون واسطه در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد قطعا از قیمت مناسب‌تری برخوردار بوده و رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه نظارت خوب و جامعی در این نمایشگاه وجود دارد و مردم می‌توانند نسبت به نرخ اجناس اطمینان کافی را داشته باشند.

عامری گلستان بیان کرد: با توجه به اینکه لحظاتی پیش نمایشگاه افتتاح شد اما استقبال بی‌نظیر شهروندان برای من جالب توجه است.

وی در پایان گفت: خیلی خوشحال هستم که امروز شهروندان به خوبی مطلع هستند که خرید از چنین نمایشگاه‌هایی در این ایام به مراتب مطمئن‌تر از خرید در بازار است.

انتهای پیام/ 72001/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول