اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تنظیم بازار سمنان خبر داد

نظارت مستمر و دقیق بر بازار ماه مبارک رمضان در سمنان

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان از نظارت مستمر و دقیق فرمانداری سمنان بر بازار ماه مبارک رمضان در سمنان با تمهیدات اندیشیده شده خبر داد.

نظارت مستمر و دقیق بر بازار ماه مبارک رمضان در سمنان

حسن سعدالدین عصر امروز در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه طرح «ضیافت» در سمنان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: نظارت بر نحوه عرضه کالا و رساندن مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم به دست آنها یکی از وظایف اصلی دولت است و در همین راستا، در ماه مبارک رمضان فعالیت‏های نظارتی بر بازار در سمنان تشدید می‏شود.

وی تصریح کرد: کنترل قیمت‏ها همواره اولویت نخست ستاد تنظیم بازار در شهرستان سمنان است و در ماه ضیافت‌الله نیز گروه‏های ویژه‏ای که از سوی فرمانداری سمنان ساماندهی شده‏اند، بر بازار ایام ماه مبارک رمضان نظارت می‏کنند تا تخلفات صنفی تا حد ممکن کاهش یابد.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان گفت: گروه‏های نظارتی فرمانداری سمنان در ماه مبارک رمضان از صنوف مختلف سرکشی و بازدید می‏کنند و به تنظیم بازار و برخورد با متخلفان احتمالی خواهند پرداخت.

سعدالدین بیان کرد: گروه‏های نظارتی و بازرسان افتخاری و رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی استان سمنان نیز همچون گذشته در ماه رمضان فعال خواهند بود و تیم نظارت بر اصناف فرمانداری سمنان جدای از این گروه‏ها، به کنترل بازار می‏پردازد.

وی همچنین برپایی نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در سمنان را اقدامی مثبت در راستای تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم این شهرستان دانست.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان باید بر نحوه توزیع کالا، عرضه اقلام اساسی و قیمت‏ها در این نمایشگاه نیز نظارت عالی داشته باشند.

نمایشگاه طرح ضیافت یکی از رویدادهای مهم در راستای تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان است که امروز در شهرستان سمنان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه براساس برنامه‏ریزی‏های انجام شده، از دوازدهم تیر ماه به مدت یک هفته صبح‏ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 22 به روی علاقه‏مندان گشوده خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول