اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

افزایش میزان صادرات از بازارچه پلدشت

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: صادرات بازارچه پلدشت در سه ماه نخست سال‌ جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

افزایش میزان صادرات از بازارچه پلدشت

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ارزش کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان اظهار داشت: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی در سه ماه نخست سال‌ جاری از این گمرک 513 دلار برآورد شده است.

وی با اشاره به قطع صادرات از طریق تجارت چمدانی از مبادی ورود و خروج شهر مرزی بازرگان در سه ماه نخست سال ‌جاری تصریح کرد: در سه ماه نخست سال گذشته صادرات کالا از طریق تجارت چمدانی در بازرگان در حدود 568 تن و به ارزش 298 هزار و 939 دلار بود.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی به صادرات کالا از بازارچه پلدشت، اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست سال‌ جاری، 758 تن کالا به ارزش 662 هزار و 100 دلار از بازارچه پلدشت صادر شد.

سیداحمدی صادرات کالا از بازارچه پلدشت را در سه ماه نخست سال گذشته 728 تن عنوان کرد و اظهار داشت: ارزش این کالاها 576 هزار دلار است.

وی با اشاره به رشد صادرات بازارچه پلدشت خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال‌ جاری صادرات بازارچه پلدشت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن چهار درصد و از نظر ارزش دلاری 15 درصد افزایش یافته است.

سیداحمدی عنوان کرد: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از بازارچه پلدشت در سه ماه نخست سال‌ جاری، 873 دلار برآورد شده است.

وی به رشد چشمگیر تجارت چمدانی پلدشت اشاره کرد و گفت: 180 تن کالا به ارزش 215 هزار دلار در مدت سه ماه نخست سال‌ جاری از طریق تجارت چمدانی پلدشت صادر شده است.

سید احمدی با اشاره به صادرات پلدشت از طریق تجارت چمدانی در سه ماه نخست سال گذشته گفت: در این مدت 50 تن کالا به ارزش 45 هزار دلار صادر شده است.

انتهای پیام/61010/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول