اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز خبر داد

نظارت گشت‌های کنترل و نظارت صنوف بر بازار شیراز

فرماندار شیراز گفت: گشت‌های مشترک کنترل و نظارت صنوف فعالیت خود را آغاز و در همین راستا بر بازار شیراز نظارت کامل دارند و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

نظارت گشت‌های کنترل و نظارت صنوف بر بازار شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین‌کلاه با تبریک نزدیک شدن ماه میهمانی خدا بر نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار شهرستان شیراز تاکید کرد و اظهار داشت: صنوف مختلف در شهرستان شیراز، صادق، مومن و ولایت‌مدار هستند که حضور خود را در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان داده‌اند و انتظار داریم با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان خود بازرس و ناظر کنترل بر بازار و قیمت‌ها باشند.

وی افزود: با تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کنترل و تنظیم بازار شهرستان شیراز مبنی بر برنامه‌های آن ستاد در ایام ماه مبارک رمضان و تعاملات بین‌دستگاهی، گشت‌های مشترک کنترل و نظارت صنوف فعالیت خود را آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان این بازرسی و نظارت‌ها به صورت ویژه ادامه می‌یابد.

فرماندار شیراز با اشاره به چگونگی فعالیت گشت‌های مشترک کنترل و نظارت صنوف این شهرستان و با تقدیر از صنوفی که با درج قیمت‌ها با نرخ مصوب کالاها، زمینه رضایت حداکثری شهروندان را در تامین کالاهای مورد نیاز خود را فراهم می‌آوردند، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه در 10 تیر ماه جاری گشت‌های مربوطه با مراجعه به مجتمع بنکداران واقع در بلوار رحمت از تعدادی واحدهای عمده‌فروشی مواد غذایی و شوینده بازرسی به عمل آوردند.

رئیس ستاد تنظیم و کنترل بازار شهرستان شیراز با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب زحمات دیگر همکاران خود را زیر سئوال ببرند، تصریح کرد: در نتیجه یکی از عمده‌فروشی‌ها به دلیل احتکار 32 کیسه 50 کیلوگرمی شکر محکوم به پرداخت 34 میلیون ریال جریمه و توزیع این میزان شکر به قیمت مصوب یک‌هزار و 460 تومان با هماهنگی بازرسان صنعت، معدن و تجارت شد.

این مسئول اذعان داشت: دیگر عمده فروش مواد غذایی در آن مجتمع نیز به دلیل احتکار 52 کیسه 50 کیلوگرمی شکر و گران‌فروشی روغن خوراکی جامد و مایع از سوی قاضی همراه تعزیرات حکومتی به پرداخت 59 میلیون ریال و توزیع این اقلام با نرخ مصوب محکوم و تعدادی از غرفه‌ها نیز به علت عدم درج قیمت کالاها به جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول