اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری زاهدان

بازارهای جدید در زاهدان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری زاهدان گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان زاهدانی، چند بازار جدید در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

بازارهای جدید در زاهدان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، خسرو سراوانی اظهار داشت: با توجه به گستردگی شهر زاهدان و نیاز مبرم شهروندان به دسترسی سریع و آسان به بازارها، در حال حاضر راه‌اندازی بازارهای جدید از جمله روز بازارها و بازارهای موقت در نقاط مختلف شهر را در دست اقدام داریم.

وی افزود: در حال حاضر و به منظور مرتفع کردن مشکلات ترافیکی و دسترسی سریع و ارزان شهروندان زاهدانی به ارزاق عمومی و سایر مایحتاج خود، موضوع راه‌اندازی چهارشنبه بازار، عصر بازار و پنج‌شنبه بازار کتاب در دستور کار این سازمان قرار گرفت است.

این مسئول در زمینه زمان راه‌اندازی این بازارها گفت: در حال حاضر این سازمان در حال نام‌نویسی از متقاضیان ایجاد غرفه در این گونه بازارهاست که پس از پایان اقدامات اولیه، زمان راه‌اندازی آن به اطلاع عموم خواهد رسید ضمن اینکه اکنون کارشناسان این سازمان چندین مکان پیشنهادی را مشخص کرده که پس از تایید شورای اسلامی شهر در این مورد اقدام خواهد شد.

سراوانی در مورد آغاز به‌کار میدان جدید میوه و تره بار در کنار هامون ثمر زاهدان نیز بیان داشت: با جدیت تمام موضوع راه‌اندازی این میدان و استفاده بهینه از امکانات و تاسیسات شهرداری که برای این منظور آماده شده در حال بررسی است و با همکاری خوب صاحبان غرفه موجود در میدان به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی درباره وضعیت غرفه‌های موجود و مالکیت آنها گفت: این سازمان با هدف حمایت از غرفه‌داران در وهله اول نسبت به بررسی وضعیت غرفه و سوله‌های موجود در محل و مشخص کردن صاحبان آنها پرداخته که پس از تعیین مالکیت آنها در نهایت از طریق فراخوان کلی به صاحبان غرفه‌ها و با اعطای مهلت قانونی، فرصت مناسبی را برای راه‌اندازی میدان به آنها داده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری زاهدان در مورد نحوه فعالیت این میدان در کنار میدان هامون ثمر اذعان کرد: تلاش ما در سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری این است که در مرحله اول از این میدان در راستای همان کاربری میدان میوه و تره بار استفاده کنیم و با همکاری میدان‌داران واقع در هامون ثمر با توجه به افزایش روز افزون تقاضا، بتوان هر دو میدان را فعال و با بازدهی بالا در خدمت شهروندان نگه داشت.

خسروی از صاحبان غرفه موجود در میدان درخواست کرد هرچه سریع‌تر برای تعیین تکلیف وضعیت نهایی غرفه خود به این سازمان واقع در بلوار انقلاب مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/75002/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول