اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرعامل شرکت ‌‌برق تبریز:

بازار برق رقابتی می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به راه‌اندازی بورس انرژی و رقابتی شدن بازار برق در آینده نزدیک گفت: همایش آشنایی با بورس انرژی و چشم‌انداز آتی توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار می‌شود.

بازار برق رقابتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی توزیع برق تبریز، افشین روشنی‌میلانی با اشاره به راه‌اندازی بورس انرژی و رقابتی شدن بازار برق در آینده نزدیک، محورهای این سمینار را آشنایی با انواع بورس، نحوه حضور شرکت‌ها در بورس انرژی، بررسی حضور صنایع بزرگ در بورس انرژی و اثرات بورس انرژی در خرید و فروش انرژی و صورتحساب‌های برق عنوان کرد.

وی با تاکید بر تجدید ساختار و خصوصی‌سازی صنعت برق و استقلال شرکت های توزیع افزود: آشنایی تولیدکنندگان انرژی،شرکت‌های توزیع و صنایع بزرگ با بورس انرژی باعث رقابتی شدن بازار برق خواهد شد.

روشنی‌میلانی بورس انرژی را موجب افزایش سرمایه‌‌گذاری در صنعت برق و در نتیجه اعتلای این صنعت عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب آشنایی بیشتر دست‌اندرکاران با بورس انرژی شده و زمینه را برای این امر مهم فراهم می‌کند.

وی حداقل شدن تصدی‌گری دولت در اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی را عامل رشد و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: انحصار در زنجیره تامین انرژی برق در فضای تجدید ساختار یافته و خصوصی‌سازی شده صنعت برق به حداقل خواهد رسید.

روشن میلانی با بیان اینکه دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق تبریز از سال 86 با هدف پیش‌بینی و خرید انرژی مورد نیاز کلانشهر تبریز شروع به کار کرده است، افزود:ماهیت بازار برق، خرید و فروش رقابتی برق می باشد که در آینده نزدیک مقداری از انرژی مورد نیاز از طریق بورس انرژی تامین خواهد شد.

همایش آشنایی با بورس انرژی و چشم‌انداز آتی 17 تیرماه سال جاری با حضور بیش از 15 شرکت شامل شرکت‌های توزیع برق،شرکت‌های برق  منطقه‌ای، شرکت‌های تولید برق و تعدادی از صنایع بزرگ در محل سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60002‌/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول